شناسهٔ خبر: 26791999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونی: یونایتد شانس خوبی برای قهرمانی دارد

وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است که این تیم در فصل پیش رو شانس خوبی برای کسب قهرمانی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو فصل گذشته با 19 امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین یعنی سیتی در رده دوم کار را به پایان رساندند. شیاطین سرخ تا به اینجا با جذب فرد، دیوگو دالوت و لی گرانت، نقل و انتقالات فعالی را پشت سر گذاشته اند و حال وین رونی که راهی لیگ آمریکا شده و در تیم دی سی یونایتد بازی می‌کند نیز مدعی شد  که آنها شانس خوبی برای کسب قهرمانی لیگ برتر در فصل پیش رو خواهند داشت.

 

 

 

او گفت:" مطمئنا منچستریونایتد می‌تواند برای قهرمانی بجنگد. آنها باشگاه بزرگی هستند. سال گذشته اوضاع متفاوت بود زیرا سیتی خیلی خوب کار کرد. در هر فصل دیگری، یونایتد با عملکرد فصل گذشته قهرمان می‌شد. بسیاری با نگاه به عملکرد سیتی معتقد بودند که منچستریونایتد خوب کار نکرده است.

 

ولی به نظرم آنها فصل خیلی خوبی داشتند. شاید جامی کسب نکردند ولی فکر می‌کنم اعتماد به نفس اینکه با سیتی برای فصل بعد رقابت کنند را دارند. برخی می‌گفتند یونایتد فوتبال جذابی به نمایش نمی‌گذارد ولی آنها گل‌های زیادی به ثمر رساندند. فکر می‌کنم به اهدافی که می‌خواهند نزدیک هستند. امیدوارم فاصله زیادی با کسب قهرمانی بعدی در لیگ برتر نداشته باشند.

نظر شما