شناسهٔ خبر: 26791302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات اقتصادی اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است/ پیشگیری از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی از طریق حمایت‎های قضایی

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با تاکید بر پیشگیری از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی از طریق حمایت‎های حقوقی و قضایی گفت: تعطیلی این بنگاه‌ها خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‎الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستانگفت: امروز ما در کشور با جنگ اقتصادی مواجه هستیم و دشمنانی که نتوانسته اند از طرق دیگر به انقلاب ضربه بزنند از طریق جنگ اقتصادی درصدد ضربه زدن و تهدید انقلاب هستند.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر پیشگیری از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی از طریق حمایت‎های حقوقی و قضایی افزود: به هیچ عنوان نباید بنگاه‌های اقتصادی تعطیل گردد و تعطیلی این بنگاه‌ها خلاف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: امروز مهمترین اولویت کشور پرداختن به مسائل اقتصاد مقاومتی است که می‌تواند کشور را از بحران خارج کند، در قوه قضائیه هم بدنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم که بتوانیم از این موضوع مهم در کشور حمایت کنیم.

حجت‎الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: مقام معظم رهبری با تیزهوشی این تهدید را متوجه شدند و هشدار دادند و بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات اقتصادی را اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور دانستند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: درب دستگاه قضایی به روی همه تولید کنندگان، سرمایه گذاران، بازرگانان و تجار برای چاره اندیشی در سطح قوه قضائیه و برون رفت از مشکلات اقتصادی باز است.

انتهای پیام/ع

مهمترین اولویت کشور پرداختن به مسائل اقتصاد مقاومتی است

نظر شما