شناسهٔ خبر: 26790860 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

المپیاکوس با دو ستاره ایرانی مقابل سن ترویدن

انصاری فرد و حاج صفی در انتظار ترانسفر رویایی

باشگاه یونانی در ادامه بازی های تدارکاتی پیش فصل امروز در حالی مقابل حریف بلژیکی به میدان می رود که برای نخستین بار دو ستاره ایرانی را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی سه روز بعد از بازگشت به تمرینات پیش فصل المپیاکوس عصر امروز برای اولین بار در تمرینات پیش فصل با پیراهن المپیاکوس به میدان می روند. طبق برنامه اعلام شده سرخ و سفیدهای یونان امروز مقابل سن ترویدن قرار خواهند گرفت و پدرو مارتینس سرمربی پرتغالی قصد دارد از هر دو ستاره ایرانی برای اولین بار بهره ببرد.

 


رسانه های یونانی در حالی به پوشش این اتفاق پرداختند که همچنان بر احتمال جدایی هر دو بازیکن اصرار دارند. سایت sport-fm با انتشار تصاویری از تلاش کریم و احسان در تمرینات روزهای گذشته مدعی شد مذاکرات المپیاکوس با بشیکتاش برای فروش انصاری فرد با قراردادی 8 میلیون یورویی در حال پیگیری است و تنها اختلاف طرفین به پاداش دو میلیون یورویی برمی گردد که سران المپیاکوس برای درخشش احتمالی انصاری فرد در رقابت های اروپایی طلب کرده اند.

 


در همین حال این سایت یونانی مدعی شد یکی از باشگاه های لیگ برتر جزیره نیز سخت در تلاش است تا رضایت باشگاه المپیاکوس برای فروش دو میلیون پوندی حاج صفی را جلب کند اما باشگاه یونانی برای این انتقال خواستار 4 میلیون پوند شده که مذاکرات در حال پیگیری است.


به این ترتیب کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی که جام جهانی به یادماندنی را با پیراهن و بازوبند کاپیتانی تیم ملی ایران پشت سر گذاشتند این روزها در حالی با انگیزه بالا در تمرینات المپیاکوس حاضر می شوند که برای چشیدن طعم ترانسفر رویایی در تابستان چشم به روزهای آتی دوختند تا شاید مسیرشان از هم جدا شود.

 

 

نظر شما