شناسهٔ خبر: 26790152 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دوست دارم یکی از بهترین بازیکنان ایران در المپیک 2020 باشم

شریفی:رقابت با معروف جالب خواهد بود/ گربیچ آقای والیبال است!

دریافت کننده جدید تیم والیبال ورونای ایتالیا گفت: همیشه از بازی در کنار سعید معروف لذت بردم و حالا رقابت با او در ایتالیا جالب خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی شریفی، ملی‌پوش والیبال ایران به تازگی با باشگاه ورونای ایتالیا به توافق نهایی رسید تا یک فصل برای این تیم بازی کند.

شریفی در اولین مصاحبه خود درباره انتخاب ورونا گفت: من پیشنهادهای دیگری داشتم ولی وقتی پیشنهاد ورونا رسید بلافاصله آن را قبول کردم. ورونا یکی از زیباترین شهرهای ایتالیا است. تیم ورونا نیز بازیکنان سطح بالای زیادی دارد. این تیم در سال گذشته جزو بهترین‌های ایتالیا بود و این در انتخاب من بسیار تاثیر داشت. من در کنار معنوی‌نژاد هستم و این  برای من مفید خواهد بود. به نظرم در حالت کلی این باشگاه می‌تواند در پیشرفت والیبال کمک زیادی به من بکند و ما می‌توانیم در کنارهم خوب عمل کنیم.

* آیا معنوی‌نژاد درباره ایتالیا و شهر ورونا برایت گفته بود؟

بله؛ او از چیزهای خوب زیادی درباره این شهر به من گفته بود. او درباره شهر عالی و هوادارانش به من گفت. او از شهر اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران و شهر هنر و تاریخ مثل فلورانس ایتالیا به ورونا آمده است، به همین خاطر مهم این بود که او می‌گفت ورونا شهر زیبایی است و مهمتر این بود که او از سطح والیبالی ورونا راضی بود.

* سال آینده بازیکنان ایرانی دیگری مثل سعید معروف و میرزاجانپور در لیگ لیگ ایتالیا حضور خواهند داشت، نظرت درباره این موضوع چیست؟

این موضوع مهم و بزرگی است. من خوشحالم که می‌توانم هر هفته با آنها ارتباط برقرار کنم و با آنها در لیگ ایتالیا رقابت خواهم کرد. همیشه از بازی کردن در کنار سعید معروف لذت می‌بردم. رقابت با او در لیگ ایتالیا امری جالب خواهد بود.

* تو جوان هستی، اهدافت چیست؟ معنوی‌نژاد به تو در یادگیری زبان ایتالیایی کمک خواهد کرد...

این درست است که من جوان هستم و به همین خاطر می‌خواهم خودم را به عنوان یک بازیکن مهم در ورونا ثابت کنم. بازی و پیشرفت از اهداف من هستند. ورونا مکان خوبی برای پیشرفت و بهبود وضعیت است. دوست دارم یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ایران در المپیک 2020 توکیو باشم. من همچنین می‌توانم به همراه ورونا مقابل دیگر تیم‌های اروپایی خوب ظاهر شوم. بدون شک شما می‌دانید که جواد معنوی‌نژاد به من در یادگیری زبان ایتالیایی کمک خواهد کرد. من در زمینه یادگیری زبان استعداد خوبی دارم، اما از کمک‌های جواد هم خیلی خوشحال می‌شوم.

* نظرت درباره فصل آینده سری A ایتالیا چیست؟

لیگ ایتالیا هیجان‌انگیز است. این یک چالش جدید برای من به شمار می‌رود. این لیگ یکی از بهترین لیگ‌های دنیا است و خوشحالم که من جزئی از این لیگ بزرگ هستم.

* نظرت درباره گربیچ، سرمربی ورونا چیست؟

او آقای والیبال است؛ او معلمی درنقش مربی است. خوشحالم که شاگرد او شدم. می‌خواهیم خیلی از چیزها را از او یاد بگیرم. من فرصت زیادی برای این کار دارم.

* پیامت به هواداران چیست؟

برای هواداران ورونا بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. امیدوارم سالیان خوبی را به همراه هم داشته باشیم. تلاش خواهم کرد تا بهترین هدایا را در طی مسابقات برای شما اهدا کنم. درباره ایرانی‌های مقیم ایتالیا هم دقیقاً تعدادشان را نمی‌دانم، اما دوست دارم آنها را ملاقات کنم. دوست دارم نماینده خوبی برای آنها در ورزش ایتالیا باشم. من مطمئنم که آنها فرزندان ممکلت خودشان را رها نمی‌کنند.

انتهای پیام/س

نظر شما