شناسهٔ خبر: 26790123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چاپ کتاب گزارش اقدام های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در زلزله

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از چاپ کتاب گزارش اقدام های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در زلزله 21 آبان 96 خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛  نجفی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کتاب گزارش اقدام های انجام شده دانشگاه علوم پزشکی در زلزله اولین کتابی است که گزارشی جامع و مکتوب از اقدام های انجام شده در زلزله را در اختیار جامعه قرار خواهد داد.
وی گفت : با توجه به اینکه هیچ گونه گزارش مکتوب و جامعی از زلزله هایی که طی سالیان گذشته در ایران اتفاق افتاده است وجود ندارد، دانشگاه این تفکر را داشته است که اقدام های انجام شده در زلزله را ثبت نماید.
نجفی افزود: نگاه دانشگاه علوم پزشکی باید نگاهی علمی باشد و وظیفه ما به عنوان دانشگاه این است که برخوردی آکادمیک با قضیه داشته باشیم.
وی افزود : براساس تصویب هیات رییسه دانشگاه مقرر شد معاونت تحقیقات و فناوری، عملکرد دانشگاه را به صورت گزارشی از اقدام های صورت گرفته توسط معاونت های دانشگاه به شکل کتاب تهیه نماید، که اعضای هیات علمی و رییس مرکز تحقیقات عوامل محیطی موثر بر سلامت دانشگاه، متولی جمع آوری و تنظیم این گزارش می باشند.


 

 

انتهای پیام/د

 

 

نگاه دانشگاه علوم پزشکی باید نگاهی علمی باشد

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما