شناسهٔ خبر: 26790012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

علیرضا فغانی:

وقتی فینال جام جهانی را به من ندادند خوشحال هم شدم

داور بین المللی فوتبال ایران می‌گوید از اینکه دیدار رده بندی جام جهانی به او رسیده، خوشحال هم شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فغانی درباره اینکه آیا ناراحت نیست در دیدار فینال جام جهانی قضاوت نکرد؟ گفت: چیزی که ما یاد گرفته ایم این است که روی وظیفه خودمان تمرکز کنیم. زمانی که قضاوت فینال جام جهانی را به من ندادند حتی خوشحال هم بودم چون در میان آن همه داور، قضاوت رده بندی به ما رسیده بود. در واقع تیم داوری ایران در یکی از دو دیدار نهایی حضور داشت.

وی که با برنامه تهران ورزشی گفتگو می کرد، از دیدار رده بندی به عنوان یکی از لحظات خاص جام جهانی یاد کرد و افزود: وقتی بعد از بازی روی سکو رفتیم و به سمت آسمان و خدا اشاره کردم، برای اروپایی ها هم جالب بود.

داور بین المللی فوتبال ایران در خصوص اینکه آیا بعد از بازگشت از جام جهانی برای قضاوت در لیگ ایران دچار دوگانگی نخواهد شد؟ تصریح کرد: ما سختی های لیگ را فراموش نمی کنیم. نه مغرور هستیم و نه خودمان را دست کم می گیریم. همان انرژی جام جهانی را همینجا می گذاریم.

فغانی درباره برنامه هایش برای آینده خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بازی های جام جهانی برای داوران یک جشن گرفتند. آقای اینفانتینو رئیس فیفا هم در این جشن حضور داشت و گفت که این مراسم ساعت ۱۲ شب تمام می شود و باید از فردا مجددا برای جام جهانی ۲۰۲۲ کار را شروع کنیم. ما هم خودمان را برای جام ملتهای آسیا و برنامه های بعدی آماده می کنیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه این فصل هم در لیگ برتر قضاوت خواهد کرد، گفت: شاید یک عده از حضور من در لیگ خوشحال نباشند ولی برایم مهم نیست که دیگران چه فکری می کنند.

نظر شما