شناسهٔ خبر: 26789915 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جمع‌آوری روزانه ۲۰۵ تن زباله در جنوب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از جمع‌آوری روزانه ۲۰۵ تن زباله از نواحی پنجگانه این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر گفت : با توجه به جمعیت زیاد، شمار بالای مناطق مسکونی و وجود تعداد مراکز تجاری و روز بازارها در این منطقه، خدمت رسانی مطلوب به شهروندان در دستورکار اداره خدمات شهری این حوزه قرار داده شده است.
وی افزود : نیروی انسانی با خودروهای مکانیزه در سه نوبت کاری، نظافت و جمع آوری زباله را انجام می دهند که بیشترین زباله در نواحی یک و دو به دلیل وجود چندین مرکز خرید تولید می شود.
زنگنه فر درباره جمع آوری و انتقال پسماندهای حجیم ادامه داد: طی سه ماه ابتدای سال هزار و 860 تن زباله حجیم و 930 تن حمل سرشاخه و ضایعات در نواحی پنجگانه جمع آوری شده است. ضمن اینکه اکیپ‌های گشت کنترل و نظارت برکار پیمانکاران خاک‌برداری و هدایت آنان به محل مجاز تخلیه را دارند.

معاون شهردار منطقه با تاکید برشستشو و گندزدایی مستمر مخازن مکانیزه و زیر مخازن 6 نوبت در ماه را تصریح کرد: از ابتدای سال 465 عدد مخازن مکانیزه، 450 عدد زیرمخزنی رفع عیب و نقص، 250 عدد از مخازن نیز رنگ آمیزی و کدگذاری شد و همچنین نسبت به تعویض و نصب 100 عدد مخازن مکانیزه در محلات 14 گانه این منطقه اقدام شده است.

وی افزود:با توجه به قرار گرفتن میدان میوه و تره بار مرکزی در این محدوده و حضور وانتی، چرخی و دستفروشان در معابر و خیابان ها طی سه ماهه گذشته 110 مورد از چرخی های غیرمجاز در سطح محدوده جمع آوری شده است.

زنگنه فر خاطرنشان کرد: در راستای نگهداشت المان های شهری شستشوی جداول و گاردریل، نیوجرسی، نرده های ترافیکی، پل های عابرپیاده و سواره و سرپناه ایستگاه های اتوبوس در ماه دوبار انجام می شود.
 

نظر شما