شناسهٔ خبر: 26789573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

اعترافاتِ نماینده تام‌الاختیار استاندار آذربایجان‌شرقی در امور تبریز 2018؛

عدم تخصیص اعتبار الموسوی را مجبور به استعفاء کرد/ سرنوشت تبریز 2018 بدون پول و شخص پیگیر به کجا می‌رسد؟

نصر: سه عامل عدم تخصیص اعتبار، عدم هماهنگی مسئولین و بی‌توجهی مقامات به رویداد تبریز 2018 در صحبت‌های الموسوی نمود بیشتری می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل ازآناج، عصرسه‌شنبه میرعلی اصغر الموسوی با صدور پیامی از سمت خود در ستاد تبریز 2018 با عنوان نماینده تام‌الاختیار استاندار آذربایجان‌شرقی و مشاور شهردار در این امور استعفاء کرد تا بر دامنه‌ی حواشی پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی افزوده شود.

وی در پیام خود علت اصلی این تصمیم را رسیدن به بن‌بست مدیریتی و اجرایی به سبب فقدان امکانات از نظر مادی و معنوی و عدم همراهی سیستمی و اداری برای نیل به اهداف، عنوان کرد.

پیام الموسوی به خوبی نشان می‌دهد انتقاد رسانه‌ها از عملکرد جزیره‌ای و نمایشی مسئولین ادارات مختلف استان در حوزه‌ی تبریز 2018 بجا بوده و برخلاف ادعاها اعتبارات دولتی محقق نشده است تا در نهایت نماینده استاندار در ستاد مربوطه به علت نبود اعتبار جهت اجرای برنامه‌ها آبروی خود را به آغوش بکشد و از این بلبشو فرار کند.

از سویی دیگر تاکنون در بیشتر برنامه‌های ویژه تبریز 2018 الموسوی به عنوان هماهنگ‌کننده و پیگیر مسایل در محوریت قرار داشته و حال با استعفاء او معلوم نیست در ایام تابستان و نیمه‌ی دوم تبریز 2018 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

آنچه مسلم است، تبریز 2018 برای مسئولان حکم استخوان در گلویی را داشت که به دنبال مدیریت آن و سپری کردن این رویداد بودند اما از شواهد پیداست قرار نیست کسی از این فضا سر سالم به در ببرد!

انتهای پیام/

نظر شما