شناسهٔ خبر: 26789482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

ستاد مسابقات آسیایی جاکارتا دراستان بوشهر تشکیل شد

احمد بهروزیان فر افزود: حمایت از قهرمانان یکی از اولویت های این مدیریت است که دراین ارتباط هیات های ورزشی که بیشترین شانس را داشتند به این مسابقات اعزام شده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛احمد بهروزیان فر افزود: حمایت از قهرمانان یکی از اولویت های است که دراین ارتباط هیات های ورزشی که بیشترین شانس را داشتند به این مسابقات اعزام شده اند.
وی اظهارداشت: به ورزشکارانی که از قبل برای این مسابقات مشخص شدند به صورت ماهانه حقوق پرداخت می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر وامید درحوزه توسعه ورزش این استان نشانگر توجه به نشاط، شادابی، سلامتی و داشتن جامعه ای پویا است.
وی افزود: ایجاد زمین های چمن مصنوعی ورزشی در روستاهای استان بوشهر از افتخارات دولت تدبیر و امید است.
بهروزیان فر، ایجاد زیرساخت های ورزشی را در استان بوشهر درمقایسه با سایر استان ها بی نظیر دانست و افزود: درشهرستان دیلم سرانه فضای ورزشی نزدیک به یک متر و بیست صدم مربع است که بسیار خوب است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: یک مجموعه ورزشی کامل شامل سالن بانوان و کشتی و چمن مصنوعی در شهر دیلم در دست احداث است که امید داریم تا دهه فجر به بهره برداری برسد.
وی اظهارداشت: درهفته دولت امسال علاوه بر طرح روشنایی چمن طبیعی دیلم چندین طرح در استان بوشهر اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.
بهروزیان فر گفت: برای اولین بار درتاریخ ورزش استان بوشهر 20میلیارد ریال بین هیات های ورزشی توزیع شد.
هجدمین دوره بازی های چند ورزشی آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور برگزار می‌شود که کاروان جمهوری اسلامی ایران قرار است با ۳۶۹ ورزشکار در34 رشته به این دوره از بازی‌ها اعزام شود.

نظر شما