شناسهٔ خبر: 26789304 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

مظلومی: کی‌روش قهرمانی در آسیا را به فوتبال ایران بدهکار است

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» پرویز مظلومی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد شرایط خودش و اینکه در فصل جدید هم در تیمی مشغول به‌کار نیست، گفت: من دوست نداشتم تحت هر شرایطی کار کنم. چند پیشنهاد داشتم که تیم‌های مورد نظر شرایط خوبی نداشتند و الان هم می‌بینم آن تیم‌هایی که به من پیشنهاد دادند، وضعیت مناسبی برای حضور در بازی‌های لیگ برتر ندارند. اگر کار نکنم خیلی بهتر است که به تیم‌هایی بروم که با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

سرمربی پیشین استقلال با اشاره به وضعیت این تیم و نگرانی هواداران بابت جدایی چند بازیکن تأکید کرد: همه تیم‌ها ممکن است بازیکن از دست بدهند و این فقط برای استقلال نیست. شما ببینید که باشگاه اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و مسئولان استقلال هم تلاش می‌کنند تا تیام و جپاروف را هم حفظ بکنند. این درست است که نفراتی مثل ابراهیمی یا نورافکن جدا شده‌اند، ولی این اتفاق غافلگیرکننده نیست. به‌هرحال تیم‌های بزرگ هم ممکن است بازیکن از دست بدهند.

وی در ادامه این گفت‌وگو همچنین خاطر نشان کرد: وضعیت استقلال اصلاً نگران‌کننده نیست. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و مطمئناً امسال می‌تواند هوادارانش را خوشحال کند. استقلال تیم بزرگی است و در هجدهمین دوره لیگ برتر در کنار چند تیم دیگر می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد و در آسیا هم به مراحل بالاتر برود.

بازیکن پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که «آیا کارلوس کی‌روش گزینه مناسبی برای هدایت ایران در جام ملت‌های آسیاست؟»، عنوان کرد: کی‌روش در این سال‌ها شناخت خوبی از فوتبال ایران پیدا کرده است و در فاصله چند ماه مانده به جام ملت‌ها، این مربی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است. کی‌روش قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به فوتبال ایران بدهکار است و امیدوارم که تیم ما در این جام به مقام قهرمانی برسد.

نظر شما