شناسهٔ خبر: 26789151 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

جریان الوفاء الاسلامی بحرین برگزار می کند؛

فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی در بحرین، به مناسبت سالروز اشغال این کشور

​جریان الوفاء الاسلامی بحرین، برنامه های خود به مناسبت سالگرد اشغال بحرین را با شعار"سرزمین در مقابل اشغالگران مقاومت می کند" منتشر کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری تقریب، جریان" الوفاء الاسلامی" بحرین، برنامه های خود به مناسبت سالگرد اشغال این کشور،(مصادف با 23 ژوئیه) شامل تظاهرات داخلی و برنامه های رسانه ای در داخل و خارج این کشور را اعلام کرد.

سایت الکترونیکی جریان الوفاء السلامی، جدولی از فعالیتهایی خود برای سالگرد این روز که برای سومین سال متولی است، برگزار می کند، منتشر کرد؛ بر اساس این جدول، تظاهراتی در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری در مناطق مختلف بحرین برگزار می شود؛ در این جدول همچنین برگزاری سمینار و سخنرانی در مورد تاریخ بحرین و نسل کشی فرهنگی علیه  ساکنان اصلی این کشور آمده است.

یک منبع نزدیک به این جریان گفت: با ورود آل خلیفه به بحرین در 23 ژوئیه سال 1782م موجی بزرگی از تهاجم، استبداد و جنایتکاری رژیم آل خلیفه با حمایت انگلیس وارد این کشور شد.

این منبع افزود: آل خلیفه از سال 1782 میلادی وارد بحرین شد و  این کشور از آن زمان به بعد، شاهد درگیریهای داخلی بود که تا امروز هم ادامه دارد، این کشور همچنین شاهد تخریب هویت اصلی ساکنین، آزار و اذیت آنها،  قتل و جنایت و ... است؛ شهروندان بحرینی معتقدند که آل خلیفه، اشغالگر هستند و این موضع بعد از انقلاب 14 فوریه 2011 در این کشور شدت بیشتری به خود گرفته است.

نظر شما