شناسهٔ خبر: 26788516 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

آماده‌باش به خونه‌به‌خونه برای حضور در لیگ برتر

منبع: میزان

مسئولان سازمان لیگ به مسئولان باشگاه خونه‌به‌خونه برای جایگزینی این تیم به جای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر آماده‌باشد داده و آنها هم با جدیت و چراغ خاموش پیگیر موضوع هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به عنوان موسس و متولی باشگاه نفت مسجدسلیمان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت موسس فعلی این باشگاه را هنوز تایید نکرده و متعاقب این موضوع رئیس سازمان لیگ هم در نامه‌ای اعلام کرده امضای مدیرعامل فعلی این باشگاه وجاهت قانونی ندارد. بر همین اساس کلیه قراردادهایی که به امضای کیوان بابادی رسیده هم اعتبار قانونی نداشته و قابل ثبت در هیئت فوتبال استان و صدور آی‌دی‌کارت برای اعضای تیم توسط سازمان لیگ نیست.

با توجه به اینکه هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر چهارم مرداد شروع می‌شود و حضور نفت مسجدسلیمان با شرایط فعلی در این رقابت‌ها در عمل منتفی است، شنیده می‌شود مسئولان سازمان لیگ به مسئولان باشگاه دسته‌اولی خونه به خونه برای جایگزینی این تیم در لیگ برتر آماده‌ باش داده و مسئولان این باشگاه هم با جدیت و چراغ خاموش پیگیر این موضوع هستند.

در همین راستا حتی نمایندگان باشگاه خونه‌به‌خونه در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ یک هم حضور پیدا نکرده‌ و خود را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کنند.

نظر شما