شناسهٔ خبر: 26788092 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

طوفان در خراسان شمالی

طوفان که سرعت وزش آن در برخی مناطق خراسان شمالی به 76 کیلومتر برساعت رسید، در نخستین ساعات بامداد امروز چهارشنبه نیمه جنوبی این استان واقع در شمال شرق کشور را درنوردید.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / «علی الهی»، پیش بین مسئول اداره کل هواشناسی خراسان شمالی سرعت طوفان در ایستگاه های شهرستان های گرمه، فاروج و جاجرم را 50 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: سرعت تندباد در بجنورد مرکز استان  29 کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. از فردا پنجشنبه تا شنبه آینده دوباره افزایش دمای هوا را خواهیم داشت که این افزایش تا 40 درجه پیش بینی شده است. طبق بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، جوی به نسبت ناپایدار برای امروز تا فردا در استان پیش بینی شده است.

«محمد زارعی»، فرماندار شهرستان مرزی راز و جرگلان هم با اشاره به جاری شدن سیل عصر دیروز سه شنبه در این شهرستان گفت: 8 خانوار سیل زده روستای «اسمی»، در چادر اسکان داده شدند. بارش تگرگ و جاری شدن سیل، سبب وارد شدن خسارت به برخی مزارع کشاورزی و واحدهای مسکونی این شهرستان شد.
وی افزود: با اقدام به موقع جمعیت هلال احمر، بلافاصله پاکسازی وخارج کردن گل و لای از منازل روستاییان آغاز شد و این اهالی در چادر اسکان داده شدند./ ایرنا

نظر شما