شناسهٔ خبر: 26788079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

نقشه جامع فرهنگی کشور در استان بوشهر بومی‌سازی می‌شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بومی سازی نقشه جامع فرهنگی کشور در استان بوشهر در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید این برنامه‌ها در استان تقویت شود.

وی با اشاره به بومی‌سازی نقشه جامع فرهنگی کشور در استان بوشهر اضافه کرد: هر استانی باید نقشه جامع فرهنگی داشته باشد و بومی سازی نقشه جامع فرهنگی کشور در استان بوشهر در دست اجرا است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه تدوین برنامه مدیریت فرهنگی باید بر اساس نیازهای سال‌های آینده انجام شود، تصریح کرد: دشمن تلاش گسترده‌ای در عرصه فرهنگی و تهاجم در این حوزه دارد و باید جلوتر از زمان باشیم.

وی به شرایط خاص و ویژه کشور با توجه به فشارهای ایجاد شده توسط دشمنان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: کشور ما شرایط خاصی دارد و همه باید در راستای اهداف نظام و انقلاب حرکت کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه مردم مشکلات و کمبودها را تحمل می‌کنند و سختی‌های بسیاری را متحمل شده‌اند، اضافه کرد: تحمل مشکلاتی چون کمبود آب و برق توسط مردم بیانگر صبوری و هوشیاری مردم است که قابل تقدیر است.

وی بر لزوم تلاش همه مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد و افزود: باید مشکلات با کار جهادی رفع شود تا شاهد سوء استفاده دشمنان از این مشکلات مردم و موج‌سواری در این زمینه نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در این مسیر خون داده‌اند و این مشکلات را هم با صبوری پشت سر خواهند گذاشت.

نظر شما