شناسهٔ خبر: 26787403 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

آزار وحشیانه زن 19 ساله در برابر چشمان کودک خردسالش

صاحب‌خبر -
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی فاش کرد زنان مهاجر در مراکز بازداشت اداره گمرک و مهاجرت این کشور مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز (سه شنبه) با انتشار گزارشی فاش کرد زنان مهاجر در مراکز بازداشت اداره گمرک و مهاجرت این کشور مورد آزار و اذیت جنسی قرار می‌گیرند.
یک زن مهاجر به نام «ماریا» در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز از آزار و اذیت جنسی خود توسط یکی از مأموران اداره مهاجرت آمریکا در ایالت تگزاس این کشور پرده برداشت.
یک زن مهاجر دیگر –با نام اختصاری ای.دی– که 19 سال دارد نیز فاش کرد زمانی که به همراه پسربچه 3 ساله اش در یکی از مراکز نگهداری مهاجران در ایالت پنسیلوانیا در بازداشت به سر می برده، در برابر چشمان فرزندش مورد آزار و اذیت یکی از مأموران مهاجرتی قرار گرفته است.
بر اساس داده های وزارت امنیت داخلی آمریکا که به دست نیویورک تایمز رسیده، ماریا و ای.دی تنها دو تن از هزاران مهاجری هستند که می گویند هنگام بازداشت در مراکز اداره مهاجرت و گمرک آمریکا مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند.
این گزارش می افزاید در فاصله بین سال های 2013 تا 2017 میلادی، بیش از 1300 مورد شکایت درباره آزار و اذیت جنسی مهاجران بازداشت شده به ثبت رسیده است. نهادهای ناظر تخمین می زنند آمار منتشرشده بسیار کمتر از آمار واقعی است.

برچسب‌ها:

نظر شما