شناسهٔ خبر: 26786422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی پیش‌بینی کرد:

حضور ۱۷ ورزشکار استان مرکزی در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیش‌بینی می کنیم در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا – اندونزی از استان مرکزی ۱۰ ورزشکار حضور داشته باشند، همچنین احتمالا در بازی‌های پاراآسیایی این مسابقات نیز هفت نفر از استان حضور داشته باشند.

صاحب‌خبر -
حقدادی اظهار کرد: در ابتدا از استان مرکزی ۳۶ ورزشکار برای شرکت در بازی های آسیایی در اردوهای تیم های ملی حضور داشتند که این تعداد امروز به ۱۵ ورزشکار رسیده است .
وی ادامه داد: با توجه به پتاسیل های که ورزشکاران استان دارند پیش بینی می کنیم در بازی های آسیایی شاهد حضور ۱۰ ورزشکار از استان مرکزی باشیم که این تعداد ورزشکار از استان مرکزی در مسابقات آسیایی در تاریخ ورزش استان مرکزی بی سابقه است و شاید دیگر هیچ وقت تکرار نشود .
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در دوره قبلی بازی های آسیایی چهار ورزشکار و در تمامی ادوار بازی های آسیایی به طور متوسط تنها یک نماینده از استان در این مسابقات حضور داشته اند .
حقدادی اظهار کرد: همچنین در بازی های پارا آسیایی هم حداقل هفت ورزشکار از استان مرکزی حضور خواهند داشت که در واقع این بخشی از پتانسیل ورزشکاران استان مرکزی است .
وی با تاکید بر اینکه مسابقات آسیایی از جایگاه بالایی برخوردار است خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی بعد از مسابقات المپیک از معتبرترین مسابقات است و رنکینگ آن از مسابقات جهانی هم بالاتر است .
۲۴ هزار و ۶۶۷ ورزشکار زن و ۴۱ هزار و ۶۶۲ ورزشکار مرد به صورت سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی در استان مرکزی فعالیت دارند .
۲۱۱ ورزشگاه و اماکن ورزشی زیر نظر ورزش و جوانان استان مرکزی، ۳۷۳ ورزشگاه بخش خصوصی و ۱۸۲ ورزشگاه دولتی در استان مرکزی وجود دارد .

نظر شما