شناسهٔ خبر: 26786199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نقوی حسینی تاکیدکرد:

تکمیل پروژه تهران –ورامین چشم انتظار تزریق اعتبارات/ روزانه 100هزارنفر ورامین را به مقصد تهران ترک می‌کنند

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس با بیان اینکه تکمیل پروژه تهران -ورامین معطل تزریق اعتبارات است،گفت: 100هزارنفر روزانه ورامین را به مقصد تهران ترک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 سیدحسین نقوی حسینی درگفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت درباره وضعیت اجرایی پروژه ورامین،گفت:پروژه مترو ورامین معطل اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری است،بنابراین جا دارد تمام مسئولان دراین راستا حمایت کنند تا این پروژه حیاتی که می تواند بارترافیکی را در مسیرجاده ورامین به تهران  را کنترل کند، عملیاتی شود.

نماینده مردم ورامین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه مترو  ورامین نیازمند تاسیس 50الی 60پل هستیم،تصریح کرذ: پروژه مترو ورامین متوقف نشده است و کار اجرایی در جریان است،اما روند بسیار کندی دارد؛بنابراین الزامی است که  اعتبارات عمرانی مصوب شده در ارتباط با پروژه مترو ورامین  بطورکامل تزریق شود.

 پروژه  مترو ورامین معطل تزریق اعتبارت است

نقوی حسینی افزود:پروژه مترو ورامین معطل تزریق اعتبارت است و اگر مبالغ مصوب شده برای اجرایی مترو ورامین نیز  اختصاص یابد؛ما در4  سال اینده می توانیم از این پروژه بسیار حیاتی  استفاده بهینه کنیم.

وی ادامه داد:مترو برای شهرستان ورامین بسیار حیاتی است و این درحالی است که روزانه 100هزارنفر برای امور اداری و اشتغال،تخصصی،درمانی و دانشگاه‌ها از ورامین خارج می شوند و سپس بازمی‌گردند؛بنابراین  این حجم رفت و آمد  نشان می‌دهد که  عملیاتی شدن پروژه ورامین الزامی است.

تنها یک جاده مواصلاتی برای جابجایی مسافرین در مسیر تهران- ورامین وجود دارد/روزانه 100 هزارنفر ورامین  رابه مقصد تهران ترک می‌کنند

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: 100هزار سفر  بدین معنا است که اگر متروی  24 ساعت نیز  فعالیت داشته باشد نمی تواند پاسخگویی حجم مسافرین در این مسیرباشد و این در حالی است تنها یک جاده ای مواصلاتی برای جابجایی مسافرین در مسیر تهران- ورامین داریم،بنابران تازمانیکه مترو راه انداری نشود نمی‌توان حجم ترافیک را در این مسیر کنترل کرد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا درمجلس،گفت:راه آهن درطی دوسال اخیر درزمینه اجرایی، پروژه ورامین اقدامات کارآمدی را اتخاذ کرده است اما  امسال مترو ورامین فعالیت چشمگیری را نداشته است.

عضو کمیسیون  امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآورشد: 100هزارنفر روزانه  ورامین  رابه مقصد تهران ترک می‌کنند./

پایان پیام

نظر شما