شناسهٔ خبر: 26785161 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویدئویی جنجالی از سیلی زدن عروس به فامیل داماد در مراسم عروسی!

در یک جشن عروسی، عروس جوان در مقابل همه حضار ناگهان سیلی‌ای به صورت یکی از اقوام داماد زد و عروسی را به جنجال کشید.

صاحب‌خبر -

سیلی زدن عروس به مهمان مرد در جشن عروسی ! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی سیلی زدن عروس به یکی از اقوام داماد در شب جشن عروسی طی چند روز گذشته  تبدیل به ویدئویی داغ در هندوستان شده است. در این ویدئو مشاهده می شود که عروس در حالی که در مقابل داماد ایستاده ناگهان به عقب بر می گردد و به صورت یک مرد جوان که در پشت سر او ایستاده است یک سیلی محکم می زند.

بیشتر بخوانید : لحظه آویزان ماندن یک بچه از طبقه بیستم یک ساختمان +فیلم 

این اتفاق هنگامی رخ داد که عروس و  داماد خود را آماده می کردند تا بر گردن یکدیگر حلقه گل بیندازند. در این لحظه یکی از  دوستان داماد، او  را از روی زمین به هوا بلند می کند. عروس که انتظار چنین اتفاقی را نداشت کاملا در بهت و حیرت فرو می رود. در همین لحظه یکی از اقوام داماد که قصد داشت بدون آنکه  تصویر او توسط دوربین فیلمبرداری ضبط شود از پشت سر عروس بگذرد در اثر پایین بودن سرش به عروس برخورد می کند و عروس نیز بلافاصله به عقب بر می گردد و بدون لحظه ای درنگ یک سیلی محکم به صورت او می نوازد.

این اتفاق که موجب آبروریزی برای این مرد جوان در مقابل اقوام عروس بود بلافاصله با واکنش هیجانی او همراه شد. این مرد در حالی که عروسی را ترک می کرد برای تلافی یک سیلی به یکی از مهمانان زن که از اقوام عروس بود نواخت. در ادامه می توانید این ویدئوی جنجالی را مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6600579/8324832?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

لحظه عجیب  سیلی زدن عروس به مهمان مرد!

نظر شما