شناسهٔ خبر: 26783842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با برتری مقابل شهرداری سمنان؛

پارس جنوبی قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شد

بوشهر - تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی بوشهر با کسب پیروزی پر گل مقابل شهرداری سمنان به مقام قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم پارس جنوبی بوشهر سه‌شنبه‌شب در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری بوشهر میزبان تیم شهرداری سمنان بود که به برتری پر گل مقابل حریف خود دست یافت.

در این مسابقه که با برتری هشت بر یک پارس جنوبی به پایان رسید، مصطفی کیانی سه گل و علی اسکافی، مسلم مسیگر، محمد معصومی زاده و محمد احمدزاده هر کدام یک گل برای تیم پارس جنوبی به ثمر رساندند.

پارس جنوبی با این پیروزی شیرین ۲۷ امتیازی شد و به مقام قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور دست یافت و شهرداری سمنان با ۱۲ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

راه زیادی تا قهرمانی داریم

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی سه‌شنبه شب در پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران با تمجید از شاگردان خود اظهار داشت: بازیکنان ما امشب عملکرد خوبی داشتند و به نتیجه مورد نظر دست یافتیم.

مسلم مسیگر با بیان اینکه کسب این نتیجه بیانگر عملکرد مطلوب بازیکنان پارس جنوبی در این مسابقه بود خاطرنشان کرد: هنوز هم راه زیادی را کسب قهرمانی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی داریم.

وی با بیان اینکه از همه توان و ظرفیت‌ها برای ادامه این مسیر و کسب قهرمانی در پایان مسابقات استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: با همین بازیکنان نیم فصل دوم را ادامه می‌دهیم و قصد اضافه کردن بازیکنی را نداریم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با اشاره به مسابقات سخت در نیم‌فصل دوم این مسابقات، ادامه داد: کار ما تمام نشده است و در نیم فصل دوم راه طولانی را برای کسب قهرمانی در پیش داریم.

وی به فاصله سه امتیازی گلساپوش با تیم پارس جنوبی اشاره کرد و افزود: کار سختی را در مقابل این تیم در خارج از خانه داریم و همه تلاش خود را می‌کنیم که امتیازات لازم را برای قهرمانی کسب کنیم.

مسیگر با بیان اینکه داوری لیگ برتر فوتبال ساحلی نیازمند ارتقا است، گفت: امروز به پیروزی خوبی دست یافتیم و شایسته نیست که در این شرایط منتقد عملکرد داوری باشیم.

دنبال ارتقای جایگاه خود در جدول هستیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان نیز در پایان این مسابقه با بیان اینکه بازیکنان ما بازی پراشتباهی را در این مسابقه ارائه کردند، اظهار داشت: در این بازی گل‌های ساده‌ای را دریافت کردیم و این موضوع کار را برای ما سخت کرد.

کورش شجاع به دریافت گل‌های آماتورگونه این تیم مقابل پارس جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه از موقعیت‌های گلزنی که در اختیار داشتیم به خوبی استفاده نکردیم و این موضوع باعث شد که شکست بخوریم.

وی با تمجید از عملکرد مناسب بازیکنان پارس جنوبی در دفاع و حمله، اضافه کرد: بازیکنان ما از کویر به این منطقه آمدند و آب‌وهوای خاص بوشهر نیز در کسب این نتیجه بی‌تاثیر نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری سمنان افزود: تیم ما نخستین سال حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند و اکنون در رده‌های میانی جدول هستیم و امیدواریم شاهد بهبود جایگاه خود باشیم.

وی وضعیت پرداخت‌های حقوق بازیکنان این تیم توسط شهرداری را مطلوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با کسب نتایج و امتیازات مناسب بتوانیم انتظارات از تیم خودمان را برآورده سازیم.

شجاع بیان کرد: ۱۱ هفته به پایان مسابقات مانده است و تلاش می‌کنیم تا در دور برگشت مسابقات بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم و به جایگاه بهتری در جدول برسیم.

پارس جنوبی در هفته نخست از دور برگشت بازی‌ها به مصاف ملوان بندرگز می‌رود و شهرداری سمنان نیز با شهرداری بندر عباس دیدار می کند.

نظر شما