شناسهٔ خبر: 26783560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کل هزینه تیم اکسین ۷ میلیارد تومان است

کمالوند: آماده‌ایم که جایگزین یک تیم در لیگ برتر شویم/سقف پرداختی اکسین ۴۰۰ میلیون تومان است

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: در صورتی‌که یک تیم لیگ برتری انصراف بدهد، آمادگی حضور در لیگ برتر را هم داریم.

صاحب‌خبر -

فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل ملوان در دیداری دوستانه گفت: وضعیت جسمانی بازیکنان ملوان بهتر از بازیکنان ما بود. آنها تمرینات هوازی خود را پشت سر گذاشته بودند اما ما روز قبل از این مسابقه ۳ جلسه تمرین کرده بودیم. با این حال از فوتبالی که انجام دادم راضی هستم. ۴-۳ بازیکن ما مثل امرایی و نصرتی هنوز آماده بازی نبودند، با این حال فوتبال خوبی در این مسابقه ارائه کردیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در مورد شایعه حضور این تیم در لیگ برتر گفت: خبرهایی که به گوش شما می‌رسد به گوش ما هم می‌رسد، البته ما قصد خرید امتیاز تیمی در لیگ برتر را نداریم، اما اگر یک تیم از حضور در لیگ برتر انصراف بدهد، در آن‌صورت ما می‌توانیم در لیگ برتر جایگزین آن تیم شویم.

کمالوند در مورد اینکه شاید به همین دلیل است که اکسین بازیکنان لیگ برتری را جذب کرد و یک تیم منسجم مهیا کرد، گفت: سقف پرداختی بازیکنان اکسین ۴۰۰ میلیون تومان است که فقط به ۴-۳ نفر بازیکن این مبلغ را داده‌ایم اما متأسفانه برخی شیطنت می‌کنند و حتی شایعه کرده بودند ما با مدیرعامل دعوایمان شده است

وی افزود: کل هزینه‌های تیم اکسین برای بازیکنان و کادر فنی ۷ میلیارد تومان است اما برخی شیطنت‌هایی را انجام می‌دهند، به هر حال به دنبال خرید امتیاز تیم لیگ برتری نیستیم اما اگر شرایطی فراهم شود ما می‌توانیم در لیگ برتر شرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما