شناسهٔ خبر: 26783350 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز فروش Find X در بازار هند از آخر این هفته +عکس

شرکت اوپو فروش پرچمدار خود، Find X را از پنجشنبه این هفته در بازار هند آغاز خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

آغاز فروش Find X در بازار هند از آخر این هفته +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اوپو دو هفته پیش گوشی پرچمدار خود، Find X را به جهان معرفی کرد و این گوشی هوشمند به دلیل طراحی منحصر به فرد و خلاقانه خود مورد استقبال بسیاری از مردم جهان قرار گرفت. این شرکت در چند هفته اخیر آنقدر سر و صدا کرده است که تمام مردم در سراسر جهان خواستار خریدن این گوشی هستند و منتظر عرضه آن در بازار کشور خود هستند.

شرکت اوپو در بیانیه‌ای اعلام کرد که Find X قرار است آخر این هفته یعنی 21 تیرماه در بازار هند به فروش برسد. خریداران هندی این پرچمدار باید 750 دلار برای خرید آن بدهند. بهتر از خبر این گوشی خبر عرضه نسخه Lamborghini این پرچمدار است که قرار است آن هم در همین تاریخ عرضه شود. Find X Lamborghini Edition با قیمت یک‌هزار و 500 دلار به فروش خواهد رسید.

گفتنی است؛ عرضه جهانی این گوشی دو روز است که آغاز شده است و این هفته به بازارهای فیلیپین و هند رسیده است. با عرضه این گوشی در بازار هند می‌توان انتظار داشت که این کمپانی چینی پرچمدار خود را به زودی به بازارهای دیگر هم بفرستد.

آغاز فروش Find X در بازار هند از آخر این هفته +عکس

انتهای پیام/

عرضه جهانی Find X آغاز شد +تصاویر

برچسب‌ها:

نظر شما