شناسهٔ خبر: 26782702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

چرا زبان شما در اعلام برائت از دشمنان نظام بند آمده است؟!(خبر ویژه)

عضو مرکزیت مجمع روحانیون می‌گوید‌ چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری کمرنگ یا قطع باشد؟!

صاحب‌خبر -

مجید انصاری در گفت‌وگو با روزنامه ایران گفته است: معتقدم که باید دلسوزانه مشکلات کشور را رصد کنیم و به مسئولان منتقل کنیم. چرا باید رابطه اصلاح‌طلبان با رهبری انقلاب کمرنگ یا قطع باشد؟ (الان قطع است؟) عملا همین است.
وی می‌افزاید: نمی‌خواهم آسیب‌شناسی کنم اما شخصیت بزرگ و متفکر و محبوب اصلاحات مثل آقای خاتمی می‌تواند با دنیا حرف بزند. ایشان ظرفیتی برای نظام است و هشت سال رئیس‌جمهوری بود. جمعیت زیادی از اصلاح‌طلبان افرادی تحصیلکرده، توانا و باتجربه هستند که برای حل مشکلات کشور طرح و برنامه دارند. اینها عملا ارتباطشان با حاکمیت قطع است. باید این امکان وجود داشته باشد که دور هم بنشینند و اوضاع کشور را آسیب‌شناسی کنند، راه‌حل ارائه دهند و آنها را با رهبری انقلاب در میان بگذارند. چه در ملاقات حضوری و چه در نامه‌های دلسوزانه. نمی‌گویم که نامه سرگشاده بنویسند و فضای تبلیغاتی درست کنند. ولی حداقل باید ارتباط وجود داشته باشد.
اظهارات مغلوط و توأم با مغالطه مجید انصاری در حالی است که اولا شمار زیادی از اصلاح‌طلبان در چند دیدار رهبر معظم انقلاب طی یک سال گذشته با مسئولان نظام و چهره‌های سیاسی حضور داشته‌اند و حتی برخی از آنها درخواست وقت برای ملاقات چند نفره با رهبری داشته و ملاقات کرده‌اند.
ثانیا پاسخ سؤال مغلوط آقای انصاری‌ نزد برخی عناصر فتنه‌گر و خیانتکار لانه کرده در مجمع روحانیون (‌و برخی عناصر حزب منحله مشارکت و نظایر آنها) است. روشن است که وقتی نظام به طیف‌های مختلف اعتماد می‌کند و یا آغوش باز، آنها را در فضای سیاسی عمومی و انتخابات می‌پذیرد، توقع خیانت و همسویی و هم‌داستانی و همراهی با دشمنان انقلاب را ندارد. اما این خیانت و جنایت در برخی سالهای دوره موسوم به اصلاحات و سپس فتنه 78 و خیانت‌های افراطیون در مجلس ششم و سپس با ابعادی بزرگ‌تر در فتنه 88 و پس از آن (بزک کردن آمریکا و متهم وانمود کردن امام و نظام) مکررا اتفاق افتاده و کار به جایی ختم شد که کسانی چون تاج‌زاده و سحرخیز و... صراحتا گفتند اصلاح‌طلبان اعتقاد و علاقه‌ای به آیت‌الله خمینی و جمهوری اسلامی ندارند. امثال مجید انصاری، خاتمی و موسوی خوئینی‌ها لالمانی گرفته بودند که حتی در لفظ نیز به دهان این اراجیف‌گویان نزدند و برائت نجستند؟!  یا کدام «‌آتو» و گیر نزد دشمنان داشتند که در 8 ماهه فتنه و آشوب 88 با آنها تا آخر مسیر بی‌بحث همراهی کردند و حتی ‌یک بار زبان به اعلام برائت و مرزبندی نسبت به شعار «انتخابات بهانه است- اصل نظام نشانه است»،  «نه به جمهوری اسلامی»، «نه غزه، نه لبنان» و... نگشودند بلکه خود ترتیب‌دهندگان و تحریک‌کنندگان همین آشوب‌های مطلوب دشمن بودند؟!  معلوم است که نشان‌شده‌های سرویس‌های جاسوسی آمریکا و انگلیس و اسرائیل، در مظان اتهام نظام باشند؛ به ویژه اینکه دروغ بزرگ تقلب را با وجود اذعان به دروغ بودن آن در پستوها، بزرگ کردند و کوشیدند مردم را به نظام بدگمان و متهم به خیانت در امانت کنند؛ حال آن که خود علیه اسلامیت و جمهوریت شوریده بودند.

نظر شما