شناسهٔ خبر: 26782242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان:

۲ مرز چذابه و شلمچه به خروج زائران کرمانی اختصاص دارد

کرمان - مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان از اختصاص دو مرز شلمچه و چذابه برای خروج زائران کرمانی راهپیمایی اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل همایی راد عصر سه شنبه در جلسه استانی هماهنگی اربعین حسینی گفت: امسال مسئولیت امنیتی و انتظامی مراسم بر عهده استانداری گذاشته شده است.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان بیان داشت: ۱۲ کمیته و یک کارگروه بر اساس دستورالعملی که از ستاد مرکزی اربعین رسیده برای استان‌ها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: کمیته‌های اطلاعاتی، فرهنگی و ورزشی، اطلاع‌رسانی، حمل و نقل، اعزام، زیرساخت‌ها، مشارکت‌های مردمی، سکان، تغزیه، بهداشت و درمان، نظارت و ارزیابی، امداد و نجات و کمیته کنسولی تشکیل و بر عهده معاون سیاسی امنیتی استانداری گذاشته شده است.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: تعداد زائران در سال ۹۴ دو هزار نفر بود که این آمار در سال ۹۵ به ۴۳ هزار و ۴۰۵ زائر افزایش یافته و در سال ۹۶ با ۴۸ هزار و ۱۲۶ نفر ۱۱ درصد افزایش داشته است.

وی یادآور شد: سال گذشته به منظور تسهیل در صدور روادید هیئتی از عراق به کرمان آمدند و در یک روز بیش از هفت هزار ویزا صادر شد که رکورد کشوری را در صدور ویزا شکست.

همایی‌راد بیان داشت: دو مرز شلمچه و چذابه برای خروج زائران کرمانی اختصاص یافته در حالی که در سال گذشته هم هیچ مشکلی برای کرمانی‌ها به وجود نیامد.

نظر شما