شناسهٔ خبر: 26781937 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

تسلط نیرو‌های یمنی بر رشته کوه‌های راهبردی «نوفان»

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله پس از درگیری چند روزه با عناصر داعش و القاعده موفق شدند بر رشته کوه‌های راهبردی «نوفان» در حومه شهر «رداع» استان البیضاء مسلط شوند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: نیرو‌های یمنی چند روزی است که با عناصر تروریستی القاعده و داعش در رشته کوه‌های «نوفان» در حومه شهر رداع استان البیضاء واقع در مرکز یمن درگیر هستند.

گروه رسانه‌ای «الاعلام الحربی» یمن گزارش داد که ارتش یمن و انصارالله پس از چند روز درگیری سنگین با تروریست‌های داعش در دراع، امروز سه شنبه موفق شدند بر رشته کوه‌های استراتژیک «نوفان» مسلط شوند.

بر اساس این گزارش، نیرو‌های یمنی امروز همچنین بر چندین پایگاه تروریست‌ها در منطقه «القریشیه» استان البیضاء تسلط یافته‌اند و در عملیات پاکسازی، تعدادی از آن‌ها را از پای در آورده‌اند.

نیرو‌های ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله هفته گذشته نیز کنترل کامل رشته‌کوه‌های استراتژیک منطقه «الوازعیه» واقع در غرب استان تعز را در دست گرفتند.

اهمیت تسلط بر رشته کوه‌های الوازعیه در مجاورت منطقه «ذو باب» در این است که نیرو‌های یمنی تا حدودی بر باب المندب مشرف می‌شوند.

نظر شما