شناسهٔ خبر: 26781044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجلس از دانشگاه ها حمایت می کند

شهرکرد- ایرنا- نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این کمیسیون از دانشگاه ها حمایت و برای ارتقای آنها تلاش خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جبار کوچکی نژاد شامگاه سه شنبه در بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دانشگاه های شهرکرد تاکید کرد: دانشگاه های کشور همواره مورد توجه این کمیسیون قرار داشته و دارند.
وی افزود: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دفاع از دانشگاه های کشور را در حوزه های مختلف جزو برنامه های اصلی خود قرار داده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز گفت: وضعیت دانشگاه های کشور در سال های اخیر متحول شده است.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی تصریح کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همواره در تصویب اعتبارات مربوط به دانشگاه ها همراهی لازم را داشته است.
سحنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دانشگاه های کشور تاکنون نتوانسته اند مشکلات کشور را رفع کنند.
حمایت میرزاده اظهار داشت: در دانشگاه های کشور طرح هایی مورد پسند بوده که دارای پیشینه هستند و تنها جلد آن ها عوض شده است.
وی یادآور شد: امیدواریم با تلاش اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و فعالان دانشگاهی به سمت و سوی رفع مشکلات و مسائل کشور براساس نظریه های علمی دانشگاه ها حرکت کنیم.
در این بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از دانشگاه های پیام نور، علمی و کاربردی و فرهنگیان شهرکرد دیدن کردند.
اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی و دسته بندی مشکلات آموزشی و فرهنگی چهارمحال و بختیاری به مدت 2 روز در شهرکرد حضور دارند.
73626021

نظر شما