شناسهٔ خبر: 26780665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

دادستان سابق نیویورک: ترامپ به مشاوران حقوقی‌اش گوش نمی‌دهد

ايسنا : دادستان سابق نیویورک گفته است، از آنجا که رئیس جمهوری برای دفاع از خود در مقابل پرونده رسیدگی به ادعای دخالت روسیه در انتخابات، رسانه‌های اجتماعی را به کار می‌گیرد، به نظر می‌رسد که توجهی به مشورت‌های حقوقی خود ندارد.

صاحب‌خبر -

هیل گزارش داد، پریت بهارارا، دادستان سابق منطقه جنوب نیویورک به شکبه خبری ای.بی.سی گفت: بر این باورم که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به حرف هیچ یک مشاوران حقوقی‌اش گوش نمی‌دهد. ترامپ مدعی است که به آنها گوش می‌دهد اما شواهد چیز دیگری را نشان می‌دهد. اگر او بخواهد، وکلای زیادی هستند که می‌توانند به او مشاوره حقوقی بدهند اما او این کار را نمی‌کند.

وی ادامه داد: ترامپ کسی است که می‌خواهد از طریق توئیتر از خودش دفاع کند.

این دادستان سابق همچنین پیش‌بینی کرد که رئیس جمهوری آمریکا به دنبال دیدار با رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و تیم بازرپرسی وی است حتی اگر وکلای ترامپ با این مساله مخالفت کنند.

وی گفت: ترامپ گفته که به دنبال گفتگو با مولر است. در حال حاضر، رئیس جمهوری آمریکا نمی‌خواهد گفتگو کند اما به نظرم او این کار را انجام می‌دهد چون می‌خواهد این کار صورت بگیرد.

رابرت مولر در حال بررسی مساله دخالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ایالات متحده است و به بررسی این مساله می‌پردازد که آیا کمپین انتخاباتی آقای ترامپ با کرملین در جریان این انتخابات تبانی کرده است یا خیر.

 

نظر شما