شناسهٔ خبر: 26780655 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهواز|شمار بیماران رفیع خوزستان به ۴۸ نفر رسیدند

R41468/P1377/S6,57/CT1

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به این‌که تعداد بیماران به تدریج افزایش پیدا کرده و براساس آخرین گزارش به ۴۸ مورد رسیده است، گفت: در بررسی علت بیماری، آلودگی میکروبی نیز در آب پیدا شده است.

صاحب‌خبر -

شکرالله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز با اشاره به آخرین وضعیت رفیع شهرستان هویزه اظهار داشت: مشکل از روز چهار شنبه هفته گذشته شروع شد و شاهد افزایش تعداد موارد بیماری اسهالی آبی و خونی بودیم.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه شکستگی فاضلاب و کلر صفر در شبکه آب مشهود بود که با ادامه بررسی‌ها علاوه بر این موارد، آلودگی میکروبی نیز در آب پیدا شده است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تعداد بیماران به تدریج افزایش پیدا کرده و براساس آخرین گزارش به 48 مورد رسیده است؛ موارد افزایشی به تدریج وجود دارد و اکثرا به غیر از سه یا چهار مورد به صورت سرپایی و مورد حاد و جدی وجود نداشت.

سلمان‌زاده با اشاره به مشکلات وبیماری‌های اخیر آب در رامهرمز و هویزه، عنوان کرد: در این زمینه نشست‌ و جلسه برگزار می‌شود اما متاسفانه پیگیری‌های جدی صورت نمی‌گیرد.

تذکرات کتبی متعدد درباره اتفاقات ابوالفارس رامهرمز و رفیع هویزه

وی اظهار داشت: تهدید سلامت عمومی است، موارد به دادستانی اعلام شد که در صورت نیاز برخورد قضایی صورت گیرد چراکه با سلامت مردم نمی‌توان شوخی کرد.

رییس مرکز بهداشت خوزستان عنوان کرد: تذکرات کتبی متعدد درباره اتفاقات ابوالفارس رامهرمز و رفیع هویزه پیش از رخ دادن به آب و فاضلاب ارائه شده است و امیدواریم که پیگیری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما