شناسهٔ خبر: 26780573 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بخشی از خیابان شهید بهشتی کرج مسدود شد

کرج-ایرنا-رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری کرج اعلام کرد که برای پیشگیری از حوادث ناشی از سقوط احتمالی جرثقیل یک ساختمان بخشی از خیابان شهید بهشتی کرج در محدوده چهار راه طالقانی مسدود شد.

صاحب‌خبر -

محمد یساولی شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این انسداد تا رفع کامل خطر سقوط جرثقیل ادامه خواهد داشت.
وی در تشریح حادثه خمیدگی جرثقیل یک ساختمان چند طبقه نیمه کاره در چهار راه طالقانی کرج گفت: این حادثه ساعت 14:30عصر امروز به آتش نشانی اطلاع رسانی شد که در کمترین زمان نیروهای امدادی این سازمان به محل حادثه اعزام و عملیات ایمن سازی را انجام دادند.
یساولی خاطر نشان کرد: 3 برج مجاور این ساختمان شامل برج های حکیم، آرین و شاه کرم نیز توسط نیروهای امدادی آتش نشانی خالی از سکنه شد.
رئیس سازمان خدمات ایمنی و آتش نشانی کرج با بیان اینکه در محل حادثه یک برج نیمه کاره حدود 10 سال رها شده است ،گفت: طی این مدت اخطارهای متعدد کتبی برای مالکان ساختمان صادر شده است.
وی افزود: اکنون جرثقیل آسیب دیده در 2 مرحله توسط نیروهای آتش نشانی مهار شده و می بایست متخصصان و کارشناسان جرثقیل در محل حاضر شوند تا مرحله آخر یعنی باز کردن اجزای آن انجام شود.
خیابان شهید بهشتی در هسته مرکزی کلانشهر کرج از خیابان های پررفت وآمد این کلانشهر است.
7410/ 6155

نظر شما