شناسهٔ خبر: 26780540 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی دیر راه اندازی شد

به گزارش ایرنا، علی پولادی ریشهری روز سه شنبه در این آئین افزود: راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در راستای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی چندگانه و دارای یک

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، علی پولادی ریشهری روز سه شنبه در این آئین افزود: راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی در راستای پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی چندگانه و دارای یک قابلیت برای جامعه جهت محلی برای رسیدگی به مشکلات و پیشگیری از رخداد و حوادث است.
وی گفت: بهزیستی به تنهایی قادر به پوشش کار اورژانس اجتماعی نیست بلکه نیل به این هدف مهم در گرو هم افزایی و تعامل همه دستگاهها با اداره بهزیستی خواهد بود.
امام جمعه دیر گفت: جامعه سالم جامعه ای است که از سلامت روح و روان برخوردار باشد.
حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: آماده کردن برنامه های اجتماعی همچون اورژانس اجتماعی می تواند گامی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گام مهمی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است.
مسعود تنگستانی افزود: شناسایی آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن وظیفه همه دستگاههای اجرایی شهرستان است که همه باید دست به دست هم داده و بهزیستی را یاری دهیم.
رییس بهزیستی دیر گفت: مهم ترین هدف مرکز اورژانس اجتماعی فراهم کردن پایگاهی امن برای ارجاع اولیه هر نوع آسیب اجتماعی است.
محمدکرمی افزود: مرکز اورژانس اجتماعی بطور اختصاصی روی سه محور خودکشی، همسرآزاری و کودک آزاری فعالیت می کند.
وی گفت: مداخله در بحران های فردی، خانوادگی، اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی و خط تلفن 123 برنامه اصلی اورژانس اجتماعی است.
رییس بهزیستی دیراظهارداشت: به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در این شهرستان ارتباط با دادگستری، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش تقویت خواهد شد.
وی یادآورشد: برای راه اندازی این مرکز 300 میلیون ریال هزینه شده و برای تجهیز و نگه داری آن به تخصیص اعتبار ویژه نیاز داریم.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207
انتهای پیام

نظر شما