شناسهٔ خبر: 26779900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پرسپولیس هوادار ژاپنی هم دارد! +عکس

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تحت الشعاع قهرمانی این تیم در سوپر جام برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری تسنیم: تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) و پس از اعلام قهرمانی این تیم در سوپرجام از سوی سازمان لیگ برتر در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* در حالی که امروز رسما از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال پرسپولیس به خاطر عدم حضور استقلال در سوپرجام به عنوان قهرمان معرفی شد هوادران از این موضوع بسیار خوشحال بودند و این قهرمانی به سید جلال و بازیکنان تبریک گفتند و در ادامه به‌خاطر این قهرمانی سرود قهرمانی سر دادند.

* دو تن از هواداران دورگه که اصالت ایرانی و ژاپنی داشتند در تمرین پرسپولیس حضور داشتند و در پایان با بازیکنان و کادر فنی عکس یادگاری انداختند.

* برانکو شخصا قبل از شروع تمرین برای کاشت موانع در زمین اقدام کرد.

* بازیکنان از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین حاضر شدند ابتدا زیر نظر مارکو به حرکات کششی و نرمشی همراه با توپ پرداختند و سپس بازیکنان در ادامه به دو گروه تقسیم شدند و حفظ توپ در دستور کار داشتند و در ادامه بازیکنان اصلی از ذخیره جدا شدند و به کار‌های تاکتیکی، کار‌های سرعتی، استقامتی و مرور تمرینات دفاعی برای مدافعان دنبال شد بخش بعدی تمرینات سانتر از جناحین و تمرین گلزنی انجام شد.

* علیرضا بیرانوند پس از اینکه روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس تا نیم فصل به توافق رسید و در این تیم ماندنی شد امروز نخستین جلسه تمرین خود با سرخپوشان انجام داد.

* سروش رفیعی هافبک بازیساز پرسپولیس بیش از سایرین مورد حمایت هواداران قرار گرفت.

* ربیع‌خواه همچنان به دلیل مصدومیت به‌صورت اختصاصی تمرین کرد.

* هواداران پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز بخاطر عملکرد خوب بیرانوند در جام جهانی ۲۰۱۸ او را تشویق کردند و با شوخی به او گفتند «چطوری، کریس».

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فردا در دو نوبت انجام خواهد شد و این تیم در روز پنجشنبه در یک دیدار تدارکاتی مقابل شهرداری ماهشهر به میدان خواهد رفت.

نظر شما