شناسهٔ خبر: 26779342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان در ارومیه برگزار می‌شود

R41361/P1377/S6,48/CT1

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس دانشجویان از ۲۶ تیرماه تا ۳۱ این ماه با حضور ۱۲۰ بوکسور در ارومیه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

یعقوب پور اسد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس انتخابی تیم ملی دانشجویان اظهار داشت: تیم ملی دانشجویان برای نخستین بار در مسابقات جهانی روسیه حضور می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز نخستین دوره مسابقات انتخابی دانشجویان تیم ملی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه برگزار می‌شود و از 31 استان کشور 4 بوکسور در این مسابقات حضور دارند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه  با اشاره به نفرات حاضر در این مسابقات تأکید کرد: 120 نفر در این مسابقات حضور دارند که نفرات برتر برای تیم ملی انتخاب می‌شوند و مسابقات از روز سه شنبه 26 تیر ماه شروع شده و تا روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جوایز مختصری برای افراد برتر در نظر گرفته شده است یادآور شد: جوایز حداقلی برای نفرات نخست تا سوم در نظر گرفته شده و مسابقات از 16 تا 21 هر روز برگزار می‌شود و تماشای مسابقات برای عموم آزاد است.

پور اسد تصریح کرد: استان آذربایجان غربی به سبب میزبانی در این مسابقات از 5 نفر در مسابقات استفاده می‌کند که دو تن از آنان نیز از دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه هستند که جزو قهرمانان ملی به شمار می‌روند.

وی با بیان این که سطح مسابقات بسیار بالاست تاکید کرد: حسین دانشور، مهدی ماکویی، امیر محمودیان، محمد عزیزی و پوریا قنبر بیگی نمایندگان استان آذربایجان غربی در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/ش

نظر شما