شناسهٔ خبر: 26779038 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

غرامت زیان دیدگان حادثه تانکر سوخت پرداخت می شود

انتخاب : این حادثه دردناک در نیمه شب سه‌شنبه ۱۹ تیر امسال در اثر برخورد اتوبوس مسافربری هنگام خروج از ترمینال با تانکر حامل سوخت در بلوار دکتر حسینی سنندج روی داد و موجب انفجار تانکر حمل سوخت و آسیب دیدن جمعی از مسافران اتوبوس شد.

صاحب‌خبر -

درپی حادثه برخورد تانکر سوخت با اتوبوس مسافری در کردستان، بیمه ایران اعلام کرد: تانکر حامل مواد سوختنی تحت پوشش بیمه ای این شرکت بوده وغرامت زیان دیدگان حادثه در اسرع وقت پرداخت می شود.

 محسن پورکیانی رئیس هیات مدیره ومدیرعامل بیمه ایران درساعات اولیه وقوع حادثه ضمن تماس با استاندار، معاون سیاسی امنیتی استاندار و همچنین مدیرکل بیمه ایران در استان کردستان، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان ومردم شریف استان ،آمادگی این شرکت را برای تسریع در پرداخت غرامت به بازماندگان اعلام و بلافاصله گروه کارشناسی خسارت را از تهران برای بررسی و ارزیابی وتسریع در پرداخت خسارت به محل وقوع حادثه مامور کرد.

عباس فراشیانی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به دستور مدیرعامل در پرداخت سریع خسارت وارده به ذی نفعان حادثه ، اضافه کرد : پس از بررسی های گروه کارشناسی بیمه ایران و دریافت گزارش های تکمیلی از سوی نیروهای اورژانس ومقامات انتظامی و قضایی مشخص شد در این حادثه دردناک متاسفانه ۱۱نفر فوت و۷ نفر مصدوم شده اند که مصدومین بلافاصله به بیمارستان منتقل شده، ۴نفر به صورت سرپایی مداوا واز بیمارستان مرخص و ۳ نفر دیگر به علت جراحات بیشتر بستری شدند.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران در ادامه گفت: با توجه به ابعاد حادثه ودستورمدیرعامل بیمه ایران برای جبران خسارت زیان دیدگان و با همکاری مدیریت بیمه ایران دراستان کردستان، در کوتاهترین زمان ۵۰ درصد دیه فوت شدگان بصورت علی الحساب به ذی نفعان پرداخت می شود و الباقی آن نیز بعد از تکمیل مدارک در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

گفتنی است این حادثه دردناک در نیمه شب سه‌شنبه ۱۹ تیر امسال در اثر برخورد اتوبوس مسافربری هنگام خروج از ترمینال با تانکر حامل سوخت در بلوار دکتر حسینی سنندج روی داد و موجب انفجار تانکر حمل سوخت و آسیب دیدن جمعی از مسافران اتوبوس شد.

 

نظر شما