شناسهٔ خبر: 26778870 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جذب نیروهای بومی در خوزستان باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش ایرنا آیت الله ˈمحسن حیدری ' روز دوشنبه در سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه آزاد اروند در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا آیت الله ˈمحسن حیدری ' روز دوشنبه در سومین همایش تجلیل از صنعتگران نمونه منطقه آزاد اروند در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، نرخ بیکاری در برخی مناطق استان را 25 درصد عنوان کرد و افزود: معدل نرخ بیکاری در کشور 12.5 درصد است این درحالی است که نرخ بیکاری در برخی از شهرستان ها به نحو فاجعه باری افزایش یافته است.
وی، از سیاست های غلط در جذب نیرو در استان خوزستان انتقاد کرد و گفت: باید یک رویه حکیمانه مبتنی بر همه جانبه نگری برای جذب نیرو به کار برده شود تا نرخ بیکاری کاهش یابد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری حمایت از صنعت گران خوزستانی را ضروری خواند و گفت: حمایت از صنعتگران و رفع مسایل و مشکلات پیشروی آنها در رونق اقتصادی ضمن ایجاد اشتغال در استان بسیاری از مسایل و مشکلات سیاسی، اجتماعی، امنیتی، فرهنگی و اخلاقی رفع می شود.
آیت الله حیدری شعار امسال مقام معظم رهبری را حکیمانه خواند و گفت: مقام معظم رهبری شعار امسال را حمایت کالای ایرانی نام گذاری کرده اند برای اینکه اگر از کالای ایرانی حمایت نشود نیروهای صنعتگر و مبتکر ایرانی دل سرد شده و نمی توانند خلاقیت های لازم را از خود نشان دهند بنا براین این شعار نه تنها برای امسال بلکه برای سال های دیگر نیز لازم است.
وی اظهار داشت: در راستای سالم سازی اخلاقی محیط و در کنار مسایل دینی باید در رونق اقتصادی دقت لازم را داشته باشیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ، شکوفایی بخش صنعت در منطقه آزاد اروند را خوب ارزیابی کرد و گفت: امید است با فعالیت بیشتر واحدهای صنعتی شهرهای آبادان و خرمشهر شاهد اشتغال بیشتر جوانان این شهرستان ها باشیم و زمینه ساز آبادانی برای منطقه، استان و کل کشور شود.
به گزارش ایرنا آیت الله حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن حضور در سومین همایش تجلیل از صنعت گران نمونه در منطقه آزاد اروند از شهرک صنعتی خرمشهر دیدن کرد.
در این همایش یک روزه رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران ،مسئولین اتاقهای بازرگانی استان و منطقه آزاد اروند و جمعی از صنعتگران خرمشهر و آبادان حضور داشتند .
7100/7165/6002
انتهای پیام

نظر شما