شناسهٔ خبر: 26778680 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سردار سپهر: رواج فرهنگ مقاومت از آثار راهیان نور و اربعین دانشجویی است

R1011173/P1011199/S1,15/CT11

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: رواج فرهنگ مقاومت از آثار راهیان نور و اربعین دانشجویی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، اولین نشست قرارگاه ملی راهیان نور شهید علم‌الهدی و ستاد اربعین دانشگاه‌هیان با حضور سردار سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین، غفاری معاون فرهنگی وزارت علوم و نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این سازمان برگزار شد.

سردار سپهر در این نشست طی سخنانی اظهار داشت: آثار فرهنگی راهیان نور و اربعین دانشجویی باید مد نظر قرار گیرد. هرچند کیفیت این اردو برای ما مهم است اما آثار فرهنگی و انتقال فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس در برگزاری چنین اردوهایی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در قبال نظام اسلامی و کاهش محبوبیت نظام یادآور شد: استکبار در این شرایط کارآمدی نظام و کاهش مقبولیت آن را مورد هدف قرار داده است، لذا باید مراقبت کنیم تا از وقوع چنین اقداماتی پیش‌گیری کرده و با رواج فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس زمینه این مسئله را برای آنها از بین ببریم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در مقایسه با دوران جنگ هم‌اکنون وضعیت ما بسیار بهتر است گذشته است، یادآور شد: اگرچه استکبار تلاش می‌کند تا بین مردم ناامیدی ایجاد کند اما ما باید با ترویج روحیه استقامت و مقاومت و ایجاد نشاط و امیدواری که در فرهنگ دفاع مقدس وجود دارد، مانع از اقدامات آن‌ها شویم.

سردار سپهر با اشاره به این که باید تسهیلات مهمی را برای زائران و دانشجویان علاقمند به این سفر فراهم کرد، گفت: طی این نشست‌ها باید با رایزنی با دستگاه‌های مختلف تلاش کنیم زمینه برگزاری یک اردوی خوب و مناسب را برای دانشجویان فراهم سازیم.

غفاری معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم نیز در سخنان کوتاهی گفت: برای این سفر باید شرایط فعلی عراق و کشور نیز مد نظر قرار گیرد.

در پایان جلسه ضمن اشاره به نقش صندوق رفاه دانشجویان و بانک مهر قرار شد مسئولان رایزنی با سایر بانک‌های کشور را برای همراهی در این اردو مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما