شناسهٔ خبر: 26777973 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

جشنواره تلویزیونی مستند از ۳۰ تیر کار خود را آغاز می‌کند

شنبه تا چهارشنبه هر هفته تا بیست‌ وهشتم شهریور هر شب دو فیلم مستند ساعت ۲۱ روی آنتن می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جشنواره تلویزیونی مستند جشنواره محلی است برای دیده شدن آثار مستندسازان جوان که با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان شبکه، شناسایی و جذب استعدادهای این حوزه روی آنتن می روند. در این جشنواره آثار انتخاب شده توسط هیأت انتخاب، در قالب برنامه ای تلویزیونی در طول فصل نمایش داده شده و برگزیدگان در پایان توسط مردم و کارشناسان مشخص می شوند.

مهدیه تیموری دبیر جشنواره تلویزیونی مستند درباره نحوه گزینش مستندهای جشنواره به خبرنگار فرهنگی تسنیم، گفت: جشنواره تلویزیونی مستند که قرار است از شنبه سی ام تیرماه تا بیست و هشتم شهریورماه هر شب دو فیلم مستند را از ساعت 21 روی آنتن ببرد، همچون بقیه جشنواره ها یک هیأت داوری مشتمل بر اساتید و فعالان حوزه مستند مورد بررسی قرار می دهند و در هر بخش کوتاه، نیمه بلند و بلند برگزیده خودشان را معرفی می کنند.

وی در باره نحوه مشارکت مردم در انتخاب آثار، تصریح کرد: مردم هر شب بعد از پایان نمایش اول مستند می توانند یا از طریق سامانه پیامکی و یا مراجعه به سایت جشنواره با دادن امتیاز به آثار از یک تا پنج ستاره در این نظرسنجی شرکت کرده و برگزیده خودشان را در هر بخش انتخاب کنند.  

دبیر جشنواره تلویزیونی مستند در خاتمه درباره اهدای جوایز به عکاسان مستند، خاطرنشان کرد: در این دوره علاوه بر جشنواره فیلم مستند در بخش جنبی هم نگاهی به حوزه عکس مستند خواهیم داشت؛ در این زمینه هم به عکاسان مستند، جوایزی به رسم یادبود اهداء می شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما