شناسهٔ خبر: 26777758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پانوچی: ترک رئال مادرید بزرگ ترین حماقتم بود؛ رونالدو در یوونتوس موفق می‌شود

مهدی آزادی

پانوچی جدایی خودش از رئال مادرید را احمقانه توصیف کرد اما به استقبال از انتقال رونالدو به یوونتوس پرداخت.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کریستین پانوچی، مدافع ایتالیایی اسبق رئال مادرید و سرمربی کنونی تیم ملی آلبانی اعتراف کرد جدایی از کهکشانی‌ها احمقانه ترین تصمیمش بوده است.

پانوچی که اکنون 45 ساله است و مربی گری می‌کند، در زمستان سال 1997 از میلان راهی رئال مادرید شد و پس از یک فصل و نیم حضور در برنابئو، راهی اینتر شد. پانوچی سپس پس از چند بار انتقال قرضی به اینتر و موناکو، راهی رم شد و هشت سال در المپیکو ماند. او سرانجام در پارما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش مارکا، پانوچی درباره جدایی رونالدو از رئال مادرید می‌گوید:

کریستیانو در یووه موفق خواهد شد چون او بازیکن بسیار خوبی است. چنین انتقالاتی برای رونالدو یک جنون عادی محسوب می‌شود چون او بهترین بازیکن دنیاست. خرید او برای یوونتوس یک حرکت بسیار هوشمندانه بود که باعث می‌شود دیگر بازیکنان بزرگ دنیا نیز علاقه بیشتری به بازی در سری آ پیدا کنند. لیگ قهرمانان اروپا در خون کریستیانو است. فصل پیش رو احتمالا فصل دشواری برای رئال مادرید خواهد بود. رونالدو رفته، زیدان رفته و این‌ها کسانی نیستند که به راحتی بشود جایگزینشان کرد. به خصوص پس از کسب سه قهرمانی متوالی در اروپا.

جدایی‌ام از رئال مادرید؟ می‌خواستم مادرید را ترک کنم و این بزرگ ترین حماقتم در دوران فوتبالم بود. گرچه آن زمان که تصمیم به جدایی گرفتم، متقاعد شده بودم که تصمیم درست را گرفته‌ام اما الان پشیمانم.

نظر شما