شناسهٔ خبر: 26777320 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس‌جمهور بر ساماندهی بافت‌های فرسوده تاکید دارد

R41451/P1377/S6,50/CT11

استاندار البرز با اشاره به جلسه صبح امروز استانداران با رئیس جمهور در تهران گفت: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز موضوع اشتغال‌زایی از طریق ساخت مسکن و ساماندهی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدعلی نجفی در جلسه شورای اشتغال استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،اظهار داشت: یکی از خلا های جویندگان کار استان البرز و کشور نداشتن مهارت است.

وی افزود: افرادی که جویای کار هستند باید مهارت داشته تا بتوانند خود را به افراد دارای مهارت نزدیک کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه انتظار از اداره کل فنی و حرفه‌ای استان البرز این است که فضا را برای مهارت‌آموزی افراد جویای کار فراهم کند، تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش دستگاه‌ها فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در استان فراهم شد.

نجفی با بیان اینکه 53 هزار اشتغال آماری بود که سال گذشته ثبت سامانه شد، بیان کرد: 33 هزار نفر  تعهد آمار ایجاد اشتغال در استان البرز در سال گذشته بود.

استاندار البرز با بیان اینکه البرز 80 هزار واحد صنفی مجوزدار دارد که حدود 73 هزار واحد در شهر کرج مستقر هستند، عنوان کرد: اگر هر کدام از این واحدها حداقل یک نفر را به کار بگیرند تعداد زیادی اشتغال‌زایی در استان البرز انجام می‌شود و باید تلاش شود که از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

نجفی با بیان اینکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود که مهارت آموزی برای جویندگان کار تسهیل گردد، ادامه داد: انسان که مهارت دارد در محیط کار اعتماد به نفس بیشتری دارد.

استاندار البرز با اشاره به جلسه صبح امروز استانداران با رئیس جمهور در تهران عنوان کرد: یکی از تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز موضوع اشتغال‌زایی از طریق ساخت مسکن و ساماندهی بافت‌های فرسوده و بازآفرینی شهری بود.

وی با بیان اینکه موضوع مهاجرت یکی از مسائل استان البرز است که آمار بالایی دارد، عنوان کرد: شورای مهارتی فنی و حرفه‌ای در تمام شهرستانهای استان البرز تشکیل تا مهارت‌آموزی برای جویندگان کار تسهیل گردد.

انتهای پیام/ش

نظر شما