شناسهٔ خبر: 26777186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد:

فعالان مسجدی به فکر تحول فکری خود و جامعه باشند

معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی، فرهنگی و کانونی باید مدام به فکر تحول فکری خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های‌ فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان، سعید سعادتی در نشست کارشناسان فرهنگی، هنری و آموزش دبیرخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور که صبح امروز (۲۶ تیرماه) در باغ زیبا برگزار شد، با اشاره به دغدغه و نگرانی مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی، گفت: ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به همین منظور در برنامه تحول راهبردی سه ساله خود توجهی ویژه به مقابله با این آسیب‌ها داشته است.

 

وی با بیان اینکه ریشه مشکلات اقتصادی کشور را باید در حوزه فرهنگ جست، افزود: شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مانند باکری‌ها و حججی‌ها با دستان خالی و با کمترین امکانات حماسه آفریدند.

 

معاون فرهنگی، هنری و آموزش ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در ادامه، ایمان، انقلابی‌گری، روشنگری، اقدام عملی و خدمت‌رسانی به مردم را مهم‌ترین شاخصه‌های یک فعال مسجدی و کانونی دانست و گفت: سردرگمی، روزمرگی، سطحی‌نگری، فردگرایی و اهمال‌کاری، مهم‌ترین آفت‌های کار تشکیلاتی هستند.

 

سعادتی با تاکید بر تشکیل اتاق‌های فکر و هیئت‌های اندیشه‌ورز در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، خاطرنشان کرد: فعالان مسجدی، فرهنگی و کانونی باید مدام به فکر تحول فکری خود، خانواده و دیگر اعضای جامعه باشند.

 

 

 

نظر شما