شناسهٔ خبر: 26777136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مهرماه جاری صورت می گیرد؛

پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان مدیریت حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری

محمدی زاده در روند بازدید از ساختمان تازه تأسیس مدیریت حوزه های علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی این ساختمان گفت: روند احداث این ساختمان از سال ۹۳ آغاز شد که ان شاءالله مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، غلامحسین محمدی زاده، معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، بعد از ظهر امروز در روند بازدید از ساختمان تازه تأسیس مدیریت حوزه های علمیه خواهران این استان، با اشاره به پیشرفت 90 درصدی این ساختمان گفت: روند احداث این ساختمان از سال 93 آغاز شد که ان شاءالله مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ساختمان مدیریت حوزه های علمیه خواهران این استان در زمینی به متراز 8 هزار مترمربع احداث شده است، افزود: ان شاءالله پس از افتتاح این ساختمان فازهای جدید که شامل احداث ساختمان مسجد، مدرسه علمیه فاطمیه و مرکز تخصصی معصومیه است، آغاز خواهد شد.

محمدی زاده با تأکید بر اینکه حوزه های علمیه باید خودکفا باشند و این یک اصل غیرقابل انکار است، اظهار کرد: اگر بتوانیم روی پای خود بایستیم و منابع پایدار داشته باشیم، به یقین در آینده موفق تر عمل خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید حوزه های علمیه به دولت ها وابستگی داشته باشند، ابراز کرد: ما به دنبال کاهش اعتبارات دولتی و استقلال مالی هستیم و در این راستا هدف خود را روی منابع پایدار برنامه ریزی کرده ایم.

محمدی زاده با اشاره به اینکه حوزه های علمیه نباید برای حیات خود محتاج هیچ گروهی باشند، گفت: به لطف الهی در حاضر بیش از 500 مدرسه علمیه خواهران در سراسر کشور فعال هستند که رسیدگی مناسب به اوضاع آنها نیازمند توان بالایی است.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه سرمایه گذاری در حوزه های علمیه نهادینه شود، ابراز کرد: از این پس همه پروژه های عمرانی مدارس علمیه خواهران باید با محوریت احیای منابع پایدار کلنگ زنی شود.

معاون مالی و اداری مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه باید از ظرفیت خیران نهایت استفاده صورت گیرد، ادامه داد: باید همه امور حوزه های علمیه خواهران خود گردان باشد که در این راستا نقش خیران غیرقابل انکار است./9457//۲۰۳/خ

نظر شما