شناسهٔ خبر: 26776974 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

سعیدی مطرح کرد:

تامین نیروی انسانی کارآمد از دستاوردهای مهم طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و نهضتی

عضو کمیسیون آموزش مجلس تامین نیروی انسانی کارآمد را دستاورد مهم طرح تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی دانست.

صاحب‌خبر -

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری اینکه طرح بکارگیری و تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی پس از رفت و برگشت‌های مداوم در کمیسیون آموزش مورد تصمیم‌گیری نهایی قرار گرفت، گفت: این طرح نیاز به چکش‌کاری دارد و اعضای کمیسیون نهایت اهتمام خود را برای رفع ایرادات تبصره‌های باقیمانده به کار خواهند برد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیروهای حق‌التدریس بر اساس نیاز آموزش و پرورش و توان دولت استخدام می‌شوند، افزود: نحوه تصمیم‌گیری در مورد تعیین تکلیف وضعیت این نیروها طی هفته‌های آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تامین نیروی انسانی کارآمد را یکی از دستاورد و اهدف مهم طرح تعیین تکلیف نیروهای حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی دانست و ادامه داد: سال‌ها است نیروهای حق التدریسی با تمامی توان و هیچ گونه چشمداشتی و تجارب بالا به آموزش و پرورش خدمت کرده‌اند.

سعیدی یادآور شد: در حال حاضر وقت آن رسیده که این نیروها از بلاتکلیفی خارج شده تا بر اساس نیاز آموزش و پرورش بتوان نسبت به بکارگیری آنان اقدام کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم افزود: کمیسیون آموزش مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان امور استخدامی کشور همگی متفق‌القول هستند که باید نیروها با توجه به نیاز و امکانات دولت استخدام شوند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود با رفع ایرادات طرح مذکور به زودی به صحن علنی ارائه و تصویب شود./

پایان پیام

نظر شما