شناسهٔ خبر: 26776920 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کیلیان امباپه پاداش خود را به یک موسسه خیریه می بخشد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از پایگاه اینترنتی بیزینس اینسایدر، کیلیان امباپه ستاره نوزده ساله تیم ملی فوتبال فرانسه که عملکرد فوق العاده ای در رقابت های جام جهانی فوتبال در روسیه داشت؛ قصد دارد پاداش دریافتی خود را در این رقابت ها که به بیش از پانصد هزار دلار می رسد به یک سازمان خیریه اهدا کند.
عملکرد امباپه در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به نحوی بود که حیرت کارشناسان ورزشی را درپی داشت. امباپه موفق شد در هفت مسابقه چهار گل به ثمر برساند و تماشاگران را با سرعت فوق العاده و عملکرد حیرت انگیزش حتی در سخت ترین لحظات مسابقات میخکوب کند و در نهایت نیز روز یکشنبه به فرانسه کمک کرد در بازی نهایی جام جهانی فوتبال پیروز شود.
بر اساس بر آوردهای پایگاه اینترنتی «اسپورتس ایلوستریتد»، قرار است در ازای هر بازی مبلغ هفده هزار پوند (معادل 22 هزار و 500 دلار) علاوه بر پاداش 265 هزار پوندی (350 هزار دلاری) به علت پیروزی در این مسابقات به امباپه جوان تعلق گیرد. فرانسه در رقابت های جام جهانی هفت بار مقابل حریفان به میدان رفت که با این حساب؛ امباپه بیش از پانصد هزار دلار پاداش می گیرد اما او حتی یک پنی هم از این پول را نمی خواهد.
آن طور که پایگاه اینترنتی لکیپ (L'Equipe) گزارش داد، ستاره تیم ملی فرانسه تصمیم دارد پاداش خود را به یک موسسه خیریه به نام «پرومیه دو کورده/Premiers de Cordée» ببخشد که در زمینه فراهم کردن فرصت های ورزشی برای کودکانی که ناتوانی های حرکتی دارند فعالیت می کند.

نظر شما