شناسهٔ خبر: 26776811 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر کل اوقاف وامور خیریه قزوین خبر داد:

موفقیت یک هزار و ۱۵۸ نفر در مسابقات قرآن قزوین

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در استان قزوین در چهار بخش برگزار شد. ۲ هزار و ۴۴۶ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک هزار و ۹۳۶ نفر در آزمون شرکت کردند و یک هزار و ۱۵۸ نفر نیز موفق به دریافت گواهی نامه قرآنی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در جمع قاریان قرآنی استان قزوین گفت:  مداومت در قرائت و حضور در کلاس‌های قرآن عامل بسیاری از توفیقات و برکات الهی است و کسی که عادت به قرائت، حفظ و تدبّر در مفاهیم قرآنی داشته باشد سعادتمند خواهد شد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین بیان کرد: انس با قرآن در زندگی بهترین و پایدارترین آثار را برای هر شخصی در هر موقعیت و شرایط زندگی فراهم خواهد کرد، چرا که آثار این آیات برای کسب آرامش در زندگی شخصی و مشترک اثبات شده است.

حجت الاسلام مجیدی تصریح کرد: قرآن پر است از پیام ها و آیات پرمحتوا که برای رفع مشکلات و آرامش توصیه شده اند. پروردگار در قرآن برای از بین بردن مسائل فکری در زندگی اذکاری را برای بندگان قرار داده است که اگر به این اذکار دقت کافی و عقیده داشته باشیم بدون تردید در آرامش ذهن و زندگی ما اثرگذار است

وی عنوان کرد: پیامبر فرمود بر شما باد توجه به قرآن و پیروی از آن زیرا شفای سودمند و داروی پربرکت و نگهبان کسی است که به آن چنگ می زند و نجاب بخش کسی است که از آن پیروی می کند. ان شاءالله این محافل قرآنی موجب پیروی هرچه بیشتر از قرآن کریم باشد.

حجت الاسلام مجیدی اظهار کرد: امسال اولین سال فعالیت مشترک اداره کل اوقاف و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و به طور حتم برکات آن، هم افزایی و درصد رشد حافظان قرآن در این طرح نورانی است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین عنوان کرد: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در استان قزوین در چهار بخش برگزار شد. 2 هزار و 446 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک هزار و 936 نفر در آزمون شرکت کردند و یک هزار و 158 نفر نیز موفق به دریافت گواهی نامه قرآنی شدند.

نظر شما