شناسهٔ خبر: 26776801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حسن روشن:

استقلال ضعف مدیریت دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال،‌گفت: استقلال ضعف مدیریت دارد و کناره‌گیری از سوپر جام هم به خاطر همین مشکلات است.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

حسن روشن  در مورد کناره‌گیری استقلال از جام حذفی و اعلام پیروزی پرسپولیس، گفت: زمانیکه در استقلال مدیرعامل و هیأت مدیره هنوز مشخص نشده بود گفتم این باشگاه با مشکل عدم مدیریت رو به رو است. سپس بهرام افشارزاده انتخاب شد و آب از آب تکان نخورد و همه چیز بدتر از قبل بود. سپس رضا افتخاری آمد. او زمانی آمد که سرمربی تیم هم از قبل مشخص بود در حالیکه این مسئله درست نبود. استقلال در ابتدا شرایط خوبی نداشت، اما در نیم فصل دوم علیرضا منصوریان توانست خوب کار کند و استقلال در لیگ دوم شد. در همان شرایط هم گفتم مدیریت ضعیف است.

سپس هیأت مدیره با وجود حضور مدیرعامل و سرمربی انتخاب شد. محمد قریب رئیس هیأت مدیره شد که او هم در ادامه قهر کرد و رفت که کارش درست هم بود. مدیرعامل و سرمربی هم باید در آن شرایط استعفا می‌کردند و اختیار را به هیأت مدیره می‌دادند که یا آن‌ها را ابقا کنند و یا اینکه انتخاب‌های دیگری داشته باشند. قریب گفت: اینطور نمی‌توان کار کرد. نمی‌شود هیأت مدیره بیاید و مدیرعامل از قبل انتخاب شده باشد. تیم کارش را شروع کرد در رده پانزدهم جدول قرار گرفت که من باز هم گفتم مدیریت ضعیف است. در زمان برد نگفتم شرایط خوب است. سپس شفر آمد و تیم روند رو به جلو پیدا کرد و در نهایت الحمدالله استقلال سوم شد و در جام حذفی قهرمان شد. این خدا را شکر را به خاطر هواداران می‌گویم. باز هم گفتم با وجود این سومی و قهرمانی در جام حذفی مدیریت استقلال ضعیف است.

وی یادآور شد: همین مسائل باعث شده استقلال در سوپر جام شرکت نکند. چرا این تصمیم را گرفتند، چون تیم ندارند. افرادی که جدا شدند با عصبانیت رفتند و آن‌هایی که آمدند معلوم نیست کجا هستند و چه وضعیتی دارند. مدیریت شرایط درستی ندارد و هیأت مدیره هم هنوز به طور کامل تشکیل نشده است. باید در این شرایط چنین اتفاقی بیفتد.

روشن در مورد ناراحتی هواداران از کناره‌گیری استقلال، اظهار داشت: هوادار باید ناراحت باشد. هوادار صاحب این تیم است. حسن روشن بازیکن این تیم بوده و الان هوادار است. هوادار صاحب تیم است. بازیکنان و مدیرعامل می‌آید و می‌رود، اما هوادار تا زمان مرگ هست. هوادار باید از باشگاه سوال کند. رسانه‌ها باید از مدیران بخواهند چه می‌کنند. کجای دنیا دیدید تیم بزرگ برود بازیکن جدید بخرد. تیم بزرگ باید بازیکن جوان بسازد. منچستر دیوید بکام را نخرید بلکه او را ساخت و سپس از انتقالش سود برد. در اینجا، چون سودی برده شود و معامله صورت بگیرد دائم بازیکن می‌خرند. بازیکن جوان را که خریداری نمی‌کنند. خرید بازیکن مثل باشگاه الاهلی است که برای پوشش تیم خود فردی مثل امید ابراهیمی را جذب می‌کند. در کل به نظر من تمام این مشکلات به دلیل عدم مدیریت صحیح در باشگاه بزرگی مثل استقلال است.

 

نظر شما