شناسهٔ خبر: 26776787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه شهرکرد:

بهره گیری از هنر برای بیان معارف اهل بیت ضروری است

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بهره گیری از هنر برای بیان معارف اهل بیت(ع) در جامعه ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی کتاب رضوی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: باید تلاش شود که کتاب در سبد خرید خانوار جایگاه داشته باشد.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ رضوی در جامعه ضروری است و جشنواره های رضوی نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: تنها راه نجات جامعه از الودگی ها و آسیب های اجتماعی قرار گرفتن در کشتی نجات اهل بیت است.

راه سعادتمند شدن انسان ها حرکت در مسیر اهل بیت است

وی بیان کرد: ترویج معارف اهل بیت در قالب هنر در جامعه می تواند نقش تاثیر گذاری داشته باشد و هنرمندان در این مسیر حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال کمرنگ شدن ارزش های اسلامی در جامعه است، تاکید کرد: دشمن از تمام ظرفیت های خود برای ترویج فرهنگ های غیر اسلامی در جامعه استفاده می کند.

وی تاکید کرد: راه سعادتمند شدن انسان ها حرکت در مسیر اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: بسیاری از مشکلات امروز جامعه در پی بی توجهی به سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.

نظر شما