شناسهٔ خبر: 26776704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان:

۱۶۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی در دلفان پرداخت می‌شود

خرم‌آباد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: ۱۶۰۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان دلفان پرداخت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود رضایی ظهر سه شنبه در ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی با موضوع پیشرفت و آبادانی شهرستان دلفان با اشاره به اینکه درصد بهره مندی از مسکن مقاوم در روستاهای دلفان ۴۳.۵ درصد است، اظهار داشت: این میزان در کل استان ۵۱ درصد است.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۵۶ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی از سوی روستاییان شهرستان دلفان دریافت شده است، تصریح کرد: ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم سازی در دلفان وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در برخی دهستان ها مثل میربگ و کاکاوند در حد ۷ تا ۸ درصد است، افزود: برخی از مردم در این روستاها در زاغه ها زندگی می کنند.

رضایی با اشاره به اینکه سال گذشته برای پرداخت ۵۰۰ فقره تسهیلات ۳.۵ میلیونی مقاوم سازی مسکن روستایی تفاهم نامه بسته شد، تصریح کرد: اما تا کنون برای تحقق این تعهدات اتفاقی نیافتاده است و انتظار داریم در این زمینه مساعدت های لازم صورت گیرد.

وی یادآور شد: امسال بیشترین سهمیه تسهیلات روستایی را برای شهرستان دلفان گذاشته ایم و ۱۶۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان را پرداخت خواهیم کرد.

نظر شما