شناسهٔ خبر: 26776596 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۴۰۰ هکتار از اراضی استان قزوین با مشارکت بسیج سازندگی بیابان‌زدایی شد

R41364/P1494/S6,63/CT11

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته می‌توان به اجرای بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی، ۲۴۰۰ هکتار بیان زدایی و اعزام گروه‌های پزشکی در قالب تیم‌های تخصصی به نقاط محروم اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سرهنگ حمیدرضا اله‌بداشتی ظهر امروز در شورای عالی طرح هجرت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حمایت از افراد مستضعف و محرومان در جامعه باید در اولویت برنامه تمام مسئولان قرار گیرد و با انسجام و هماهنگی در جهت محرومیت‌زدایی تلاش شود.

وی بیان کرد: بسیج سازندگی بعنوان دستگاه اجرایی، اقدامات بسیار خوب و اثر بخشی را در استان انجام می‌دهد که برخی از این اقدامات شامل مصوبه پروژه‌های اجرایی و همچنین کمک در اجرای پروژه‌های عام المنفعه در استان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: درحال حاضر 240 گروه جهادی در دوره‌های 2-7 رروزه و در قالب 18 قشر متخصص، آمادگی ارائه‌ خدمات در مناطق محروم را دارند.

اله‌بداشتی گفت: از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سال گذشته می‌توان به اجرای بیش از 200 پروژه عمرانی، 2400 هکتار بیان زدایی و اعزام گروه‌های پزشکی در قالب تیم‌های تخصصی به نقاط محروم اشاره کرد.

وی ادامه داد: اعتبارات به صورت اسناد خزانه بوده و به همین دلیل برای انعقاد قرارداد با بسبج با توجه به وضعیت اعتبارات می‌توان در پروژه‌های آموزشی فعالیت کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب‌الامر (ع) استان قزوین گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در اجرای پروژه‌های عمرانی و  آموزشی باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/ ع

نظر شما