شناسهٔ خبر: 26776445 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

استاندار اصفهان درگذشت مادر شهیدان ردانی‌پور را تسلیت گفت

گروه اجتماعی- استاندار اصفهان در پیامی، درگذشت مادر سردار شهید حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ردانی‌پور و رسول ردانی‌پور را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان با ارسال پیامی درگذشت مادر شهیدان حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ردانی‌پور، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و رسول ردانی‌پور را به مردم شهید پرور استان اصفهان و به ویژه خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت استاندار اصفهان بدین شرح است:
ارتحال مادری مؤمنه و پرهیزگار ام‌الشهداء مرحومه مغفوره حاجیه خانم عصمت عباس مجیدی، مادر بزرگوار شهیدان عظیم‌الشأن حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ردانی‌پور، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و رسول ردانی‌پور؛ بانوی مؤمنه‌ای که سال‌های با برکت عمر خویش را در سایه‌سار قرآن و حب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) سپری نمود و با تربیت فرزندان برومند و شیفته مکتب اهل‌بیت(ع) و تقدیم آنان به انقلاب اسلامی، برگی ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
اینجانب مصیبت درگذشت این مادر فداکار و خادمه حضرت زهرا(س) را به مردم شهید پرور استان اصفهان و به ویژه خانواده محترم آن مرحومه تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقیده سعیده و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.
انتهای پیام

نظر شما