شناسهٔ خبر: 26775834 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مهدی زبیدی به تیم فوتبال فولاد خوزستان پیوست

مجید باقری نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهدی زبیدی که سابقه قهرمانی با تیم استقلال خوزستان را در کارنامه دارد با تصمیم کادر فنی به

صاحب‌خبر - مجید باقری نیا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مهدی زبیدی که سابقه قهرمانی با تیم استقلال خوزستان را در کارنامه دارد با تصمیم کادر فنی به تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان در حال تمرین کردن است.
سرپرست تیم فولاد خوزستان در ادامه به انجام یک بازی تدارکاتی بین 2 تیم فولاد و نفت آبادان اشاره کرد و گفت: پیش از شروع مسابقات لیگ و برای حفظ آمادگی بازیکنان، روز 28 تیرماه در اهواز به مصاف تیم هم استانی خود نفت آبادان می رویم تا با آمادگی بیشتری پا به مسابقات بگذاریم.
وی گفت: خوشبختانه اردوی بسیار خوبی در خارج از استان برگزار کردیم و بازیکنان از نظر روحی و جسمانی در شرایط خوبی قرار دارند.
باقری نیا با بیان این که در این فصل هدفمان کسب جایگاهی مناسب در شان فوتبال خوزستان و تیم فولاد است گفت: تمام تلاشمان بر این است که در این فصل نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کنیم تا هواداران از ما راضی باشند.
وی عنوان کرد: خوشبختانه در این فصل تاکنون بازیکنان خوبی جذب کردیم و در ادامه با صلاحدید کادر فنی و مدیریت باشگاه بازیکنان دیگری جذب خواهیم کرد. در این فصل بسیاری از بازیکنان سرشناس کشور در تیم های مختلفی حضور دارند و از این جهت کار بسیار دشواری در پیش داریم.
به گزارش ایرنا تاکنون بازیکنانی همچون احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، بهنام برزای، سیروان قربانی، شهاب گردان، عقیل کعبی، مصطفی احمدی و وفا هخامنش به تیم نفت آبادان پیوستند همچنین رضا میرزایی، شاهین شفیعی، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا، مهدی زبیدی، میثم دورقی و ناصر سالاری جذب تیم فولاد خوزستان شدند.
9879/6002
انتهای پیام

نظر شما