شناسهٔ خبر: 26775522 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امروز صورت می‌گیرد؛

اولین تمرین پرسپولیس بعد از قهرمانی سوپرجام

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز سه‌شنبه از ساعت 17:30 دقیقه اولین تمرین خود پس از قهرمانی مجدد در سوپر جام فوتبال ایران را انجام خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان که تا پیش از این برنامه‌ریزی تمرینات آماده‌سازی خود را بر اساس حضور در رقابت‌های سوپر جام انجام داده بود، حالا با قهرمانی در این دیدار، در عصر امروز تمرینات را برای شروع بازی‌های لیگ برتر دنبال خواهد کرد.تمرین عصر امروز سه‌شنبه اولین تمرین بعد از قهرمانی مجدد سرخپوشان در سوپر جام ایران خواهد بود.هواداران پرسپولیس که بسیار نگران عدم برگزاری این بازی بودند، حالا با روحیه‌ای مضاعف انتظار شروع لیگ برتر را خواهند کشید.

رقابت‌های سوپر جام فوتبال ایران که اولین دوره آن در سال 84 بین دو تیم صبا باتری و فولاد خوزستان برگزار شد که با قهرمانی صبا باتری همراه و پس از آن به مدت 10 سال برگزار نشد. شروع مجدد این رقابت‌ها در سال 95 بود که در جریان آن تیم ذوب آهن در 29 تیر این سال با پیروزی برابر استقلال خوزستان به قهرمانی رسید.سومین قهرمان این رقابت‌ها پرسپولیس بود که در 30 تیر ماه سال 96 با پیروزی 3 بر صفر برابر نفت تهران قهرمان شد.

سرخپوشان امروز سه‌شنبه 26 تیر ماه 1397 با توجه به اعلام باشگاه استقلال مبنی بر اینکه در این بازی حاضر نخواهند شد، بنابر اعلام رسمی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، نتیجه سه بر صفر در دربی شماره 87 پیروز اعلام شده و به این ترتیب به عنوان چهارمین قهرمان سوپر جام فوتبال ایران معرفی شدند.پرسپولیس به این ترتیب بعد از دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر با هدایت برانکو ایوانکوویچ برای دومین سال پیاپی قهرمان سوپر جام ایران نیز شد.

نظر شما