شناسهٔ خبر: 26775296 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

14 تیم در مسابقات کشوری بوکس تهران حضور دارند

تهران- ایرنا- سرپرست هیات بوکس استان تهران از حضور 14تیم در نخستین دوره مسابقات کشوری بوکس گرامیداشت امیر یاوری به میزبانی پایتخت خبرداد.

صاحب‌خبر -

«امیریاوری رئیس اسبق هیات بوکس تهران و داره مدال نقره آسیایی 1958، مقام هشتم المپیک 1360 و دارنده عنوان های مختلف قهرمانی کشوراست . »
به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی نکولعل آزاد روز سه شنبه در نشست خبری نخستین دوره مسابقات کشوری بوکس تهران گرامیداشت پیشکسوت امیر یاوری که در هیات بوکس برگزارشد ، اظهار داشت: مسابقات بوکس کشوری تهران از27تا 29تیرماه(به مدت سه روز) با شرکت 80 ورزشکار مرد در قالب 14تیم در ورزشگاه شیرودی برگزارمی شود.
وی ادامه داد: مسابقات در اوزان 48، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81، 91 و91+ برگزار خواهد شد.
سرپرست هیات بوکس استان تهران با بیان اینکه در گذشته حلقه مفقوده این رشته همدلی و اتحاد میان پیشکسوتان بوده است ، افزود: در صدد هستیم با بیان دیدگاه صاحب نظران ، همدلی و صمیمیت را در این ورزش نهادیه کنیم .
نکو لعل آزاد تصریح کرد: امروزه یکی از اصلی ترین چالش های ورزش بوکس درآمد اندک و شرایط اقتصادی نامطلوب است که این موضوع برای ورزشکار، مربی و باشگاه دار مشکلاتی را به همراه داشته است.
وی تنها راه تقویت این رشته ورزشی را کمک از طریق مردم و علاقه مندان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با کمک های مردمی بتوانیم تا حدودی مشکلات اقتصادی را در این ورزش کاهش دهیم.
سرپرست هیات بوکس استان تهران رویکرد جدید این هیات را فرهنگ سازی و ترغیب جوانان به این ورزش بیان کرد و افزود: طی ماه گذشته 30 برنامه ورزشی را باهمکاری مربیان و ورزشکاران به صورت عمومی در بوستان های شهر تهران به اجرا درآمد.
نخستین دوره جام گرامیداشت امیریاوری رئیس اسبق هیات بوکس تهران و داره مدال نقره آسیایی 1958، مقام هشتم المپیک 1360 و دارنده عنوان مختلف قهرمانی کشور از 27تا 29 تیرماه در ورزشگاه شیرودی تهران برگزار می شود.

* حضور سه بوکسور تهران در مسابقات آسیایی جاکارتا
نکو لعل آزاد درادامه این نشست گفت :هجدهمین دوره مسابقات آسیایی از 27مرداد ماه با شرکت 380 ورزشکارازکشورهای مختلف درجاکارتا اندونزی برگزار می شود.
وی ادامه داد: امید احمدی صفا، سجاد کاظم زاده و شاهین موسوی سه ملی پوش تیم بوکس تهران هستند که در این رویداد آسیایی شرکت دارند.
سرپرست هیات بوکس استان تهران ادامه داد: تا کنون سه مرحله اردوی آماده سازی برای حضور ملی پوشان تهران در کشورهای مغلولستان، تایلند و قزاقستان برگزار شده است که در صدد هستیم تا با همکاری فرمانداری، شورا، اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات بوکس تهران هدیه مالی خوبی را در صورت کسب نشان ارزشمند برای ورزشکاران در نظر بگیریم.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا از 27 مرداد تا 12 شهریور امسال به میزبانی کشور اندونزی برگزار می شود که کاروان کشورمان براساس آخرین مصوبه ستاد عالی بازیها(خردادماه) با 380ورزشکار شامل 275 مرد و 105 زن از 29 فدراسیون ورزشی به این مسابقات اعزام می شوند.
تهرام/7247/ 1539

نظر شما